Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Lingon Du kan alltid skriva namnet på produkten och då webshoppens namn (skulle undvika adress) om det är enbart deras
Håller med @Mia_R , den där är inte alls god!@Mia_R Pitepalt är livet
Men ska man äta är hemlagat godast Jag brukar nog äta den där och den... andra (bastuträsks?) när de är på extrapris men långt ifrån hemlagad! Är dock tyvärr inte duktig på att göra dom själv så får förlita mig på affärens
Hm, tror inte jag brukar se Nordcharks här Men ska hålla utkik, fläsket är inte så viktigt för mig! Jag borde låna en gigantisk gryta och försöka mig på palt igenHåller med @Mia_R , den där är inte alls god!
"Måste" jag köpa palt blir det Nordcharks veganska; den innehåller bara potatis, vetemjöl och salt, precis som den jag gör själv.
Jag har aldrig provat Paltmix från Kungsörnen, men bekanta med hungriga barn använder den ofta och tycker att den är bra.
Köpespalt går bara att äta uppstekt med knaperstekt fläsk till. Äter annars bara jobbets flatpalt, gillar inte fläsket inne i palten.Håller med @Mia_R , den där är inte alls god!
"Måste" jag köpa palt blir det Nordcharks veganska; den innehåller bara potatis, vetemjöl och salt, precis som den jag gör själv.
Jag har aldrig provat Paltmix från Kungsörnen, men bekanta med hungriga barn använder den ofta och tycker att den är bra.
Jag stekte den, men den är inte god stekt heller. Konstig konsistens, jag är övertygad om att det är för mycket mjöl och salt i den så den är nästan oätlig. Jag som blev så glad när jag hittade den, trodde jag skulle få unna mig något gott men ack vad jag bedrog mig.Köpespalt går bara att äta uppstekt med knaperstekt fläsk till. Äter annars bara jobbets flatpalt, gillar inte fläsket inne i palten.
Glömde Citera @Mia_R
Näe... SÅ ledsen över att den Twister som fanns förra året inte finns längre. ÄLSKADE den!Visa bifogad fil 121207
Den här var ju jättegod Syrlig och fräsch!
Ugh...den kanske smakar som amerikansk root beer....Visa bifogad fil 122363Världens största DISS! Fick kväljningar och mådde illa i flera timmar efter att jag druckit tre klunkar. Det enda positiva var väl att det var mycket ingefära i, så jag kanske slipper bli förkyld.
Trodde den skulle smaka likt Cuba-cola och möjligtvis lite Dr Pepper, men smaken var osötad nejlika, kardemumma och koriander (utöver ingefäran).
Smakade lite som gammal hostmedicin man kryddat som en höstgryta
Är det någon här inne som är haj på proteinpuddingar och som kan berätta för mig om Lindahls proteinpudding verkligen är så mycket äckligare än ProPud, eller om det är mina smaklökar som ändrats?
Jag brukar tycka om ProPud när jag är i Sverige och blev därför jätteglad när jag såg att proteinpuddingen äntligen hade hittat hit till UK eftersom den sortens produkt inte funnits här förut. Dock är det Lindahls som säljs här, inte ProPud. Jag köpte ivrigt hem en och... Yuck! Den smakar nästan enbart sötningsmedel, inget annat. Chokladmaken kände jag inte alls. Diss
Visa bifogad fil 122368
Ska komma ihåg att undvika root beer också om den är lika räligUgh...den kanske smakar som amerikansk root beer....
Jag hade varit överlycklig, brödet är fantastiskt!Jag har mest mardrömmar om dem.
(i min kommun räknas 2 klämmor - ost - en festis -2,5dl - och en frukt som standard 'utflyktsmat' till eleverna. Oavsett ålder)
Smakade viltsvin i polarklämma häromdagen, inte alls illa! den får hiss av mig! Den och renkött