Diss! Går inte att poppa klart utan att allt typ bränns... Så istället blir halva påsen med kärnor kvar och får kastas..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GB!Vem gör den?
Måste letas reda på och provsmakas bums. Låter jättegott!
Bra att höra, jag har sneglat på en Philips.Jag vill hissa en icke-matprodukt, nämligen min tandborste Fick ta över makens Sonicare-borste som blev som ny med ett nytt borsthuvud, och jäklar vad bra den borstar! Munnen känns skinande ren efter varje gång och tar man dessutom tandtråd före så känns det nästan lika rent och härligt som efter ett besök hos tandhygienisten. Dessutom blir det att jag borstar ordentligt varje gång eftersom den är designad så att man borstar i två minuter och sedan stänger den av sig. Ibland känns det lite länge men jag är inte den som ger upp, så det blir liksom gjort ordentligt varje gång istället för att bara borsta av lite slarvigt ibland när man har bråttom eller känner sig lat. Det är ganska mycket pengar för en tandborste, men det är värt det! (säger jag som inte ens har betalat något för den )
Visa bifogad fil 119895
Var har du köpt den?Visa bifogad fil 120291
HISS! Blev positivt överraskad av denna! Halvfabrikat är ju allt som oftast så tröttsamt barnmatsliknande i smaken. Men den här kommer jag köpa igen, helt klart en bra räddningsplanka i vardagen. La till lite finriven habanera för extra hetta. Det är för övrigt också ett bra tips; förvara pepparfrukter i frysen och riv (med cestjärn) när du vill ha lite extra hetta.
På Ica.Var har du köpt den?
Andra gången som jag ser dig nämna detta, lite mer info vore tacksamtDen är jättegod, HISS! Jag tror den också skulle göra sig bra tillsammans med min kesella-variant på kladdkaka
Andra gången som jag ser dig nämna detta, lite mer info vore tacksamt
Låter helt klart som något jag måste testa i sommarhttps://www.arla.se/recept/fettsnal-kladdkaka-med-lime/
Jag drar ner på sockret, knappt en dl mjöl och har i mer kakao samt skippar limen. Den går att variera på massor av olika sätt, bara att experimentera!
Edit: Just ja, jag har i snabbkaffepulver samt konjak/rom också.
Edit 2: Den går att göra med vit choklad också, då byter en ut kakaon mot ca 100g vit choklad.
Stor Hiss på denna även från mig!!
Håller med om DISS. Otroligt klen smak. Hallonglassen var blek och intetsägande.DISS!
Hyfsat god smak, men inte värd pengarna. Försökte välja en som inte var smält/pressad/sönder och fick ändå en som inte var hel. Den var helt enkelt inte värd 20 spänn helt ärligt. Undrar om jag inte egentligen ska dissa hela konceptet GB numera.
Visa bifogad fil 120310
Ne, piiii! Fet diss på den!Celsius Persika/Hallon. Väldigt god!
Vet inte ens hur jag ska bemöta den befängda åsikten /Elly som strax ska kyla nr 3 och som enbart verkar gilla sommarsmakerna på Celsius De vanliga har skum eftersmak!Ne, piiii! Fet diss på den!