Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
popcorn.webp

Diss! Går inte att poppa klart utan att allt typ bränns... Så istället blir halva påsen med kärnor kvar och får kastas..

Jag vill hissa en icke-matprodukt, nämligen min tandborste :D Fick ta över makens Sonicare-borste som blev som ny med ett nytt borsthuvud, och jäklar vad bra den borstar! Munnen känns skinande ren efter varje gång och tar man dessutom tandtråd före så känns det nästan lika rent och härligt som efter ett besök hos tandhygienisten. Dessutom blir det att jag borstar ordentligt varje gång eftersom den är designad så att man borstar i två minuter och sedan stänger den av sig. Ibland känns det lite länge men jag är inte den som ger upp, så det blir liksom gjort ordentligt varje gång istället för att bara borsta av lite slarvigt ibland när man har bråttom eller känner sig lat. Det är ganska mycket pengar för en tandborste, men det är värt det! (säger jag som inte ens har betalat något för den :angel:)

1685140610657.png

Jag vill hissa en icke-matprodukt, nämligen min tandborste :D Fick ta över makens Sonicare-borste som blev som ny med ett nytt borsthuvud, och jäklar vad bra den borstar! Munnen känns skinande ren efter varje gång och tar man dessutom tandtråd före så känns det nästan lika rent och härligt som efter ett besök hos tandhygienisten. Dessutom blir det att jag borstar ordentligt varje gång eftersom den är designad så att man borstar i två minuter och sedan stänger den av sig. Ibland känns det lite länge men jag är inte den som ger upp, så det blir liksom gjort ordentligt varje gång istället för att bara borsta av lite slarvigt ibland när man har bråttom eller känner sig lat. Det är ganska mycket pengar för en tandborste, men det är värt det! (säger jag som inte ens har betalat något för den :angel:)

Visa bifogad fil 119895
Bra att höra, jag har sneglat på en Philips.
Svårt att veta vilken modell man ska köpa.

1685692819068.webp

HISS! Blev positivt överraskad av denna! Halvfabrikat är ju allt som oftast så tröttsamt barnmatsliknande i smaken. Men den här kommer jag köpa igen, helt klart en bra räddningsplanka i vardagen. La till lite finriven habanera för extra hetta. Det är för övrigt också ett bra tips; förvara pepparfrukter i frysen och riv (med cestjärn) när du vill ha lite extra hetta.

Visa bifogad fil 120291
HISS! Blev positivt överraskad av denna! Halvfabrikat är ju allt som oftast så tröttsamt barnmatsliknande i smaken. Men den här kommer jag köpa igen, helt klart en bra räddningsplanka i vardagen. La till lite finriven habanera för extra hetta. Det är för övrigt också ett bra tips; förvara pepparfrukter i frysen och riv (med cestjärn) när du vill ha lite extra hetta.
Var har du köpt den?

Andra gången som jag ser dig nämna detta, lite mer info vore tacksamt:idea:
:angel:

https://www.arla.se/recept/fettsnal-kladdkaka-med-lime/

Jag drar ner på sockret, knappt en dl mjöl och har i mer kakao samt skippar limen. Den går att variera på massor av olika sätt, bara att experimentera!

Edit: Just ja, jag har i snabbkaffepulver samt konjak/rom också.

Edit 2: Den går att göra med vit choklad också, då byter en ut kakaon mot ca 100g vit choklad.

Testade Magnum Starchaser nyligt men nja... Kanske hade gjort sig bättre en varm dag, kändes mest mjäh med popcornsmaken. Hatar att de tog bort sin Magnum som liknade SMACK och att SMACK också togs bort igen:arghh:
magnumstarchaser.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
90 91 92
Svar
1 836
· Visningar
139 419
Senast: _Elly_
·
Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 664
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
217 126
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar