Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den godaste Celsius någonsin gjort tog dem bort.. Ananas/kokos utan kolsyra, DEN va god!
Jag tror att jag testade den då mitt Ica var helt besatt att hälla upp Celsius i små muggar ett tag??? Minns tyvärr inte men låter som en smak jag hade kunnat gilla:d

• Gilla
Reactions: WS6
Apropå Celsius: Strawberry Lemonade är min nya favorit!

Så hiss på den.

A94DE867-1DC2-4BE0-AA1F-6756E0036F38.webp

1685947424387.webp

Köpte den här i morse och drack lite, gillar lime och citron drickor, vad jag missade var att den här ska va som en milkshake :eek: "Släck törsten med Loka Lime Split! Doft och smak av syrlig lime och krämig vaniljglass." Smakade ingen som helst lime, bara konstigt.
DISS!!!

Har för första gången i mitt liv köpt pitepalt. :down:

1686673515553.webp

Kändes gummiaktig när jag plockade ut dem ur förpackningen och de smakade konstigt. Var tvungen att läsa på förpackningen men jo, potatis stod först på listan men jag hade kunnat svurit på att det var mjöl annars. Kan verkligen inte rekommenderas, första och sista gången. Blä. :yuck:

Har för första gången i mitt liv köpt pitepalt. :down:

Visa bifogad fil 121187

Kändes gummiaktig när jag plockade ut dem ur förpackningen och de smakade konstigt. Var tvungen att läsa på förpackningen men jo, potatis stod först på listan men jag hade kunnat svurit på att det var mjöl annars. Kan verkligen inte rekommenderas, första och sista gången. Blä. :yuck:
Så inte alls lika gott som kroppkakor då?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
90 91 92
Svar
1 836
· Visningar
139 398
Senast: _Elly_
·
Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 664
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
217 125
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar