Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
HISS 😍
IMG_0313.webp

ja, och lite kolsyrat. Passar till det mesta skulle jag säga. På stranden, vid grillen, på vandring, på bussen osv... Känses lite "lyxigt".
Visa bifogad fil 119285

Sån jäkla hiss! Suveränt goda, speciellt den med svarta vinbär.
Smakade den ”naturella” och den med citrus idag. Hjälp va besviken jag blev efter beskrivningen i tråden 😅 Smakade precis det det var innehållsmässigt, äpplejuice utspätt med bubbelvatten 🙈😂 Diss från mig! Men alltid kul att testa nya grejer, så glad för tipset :)

Hiss- Pink stuff!
4 åringen målade på en skåplucka i köket med tusch, vi försökte med ajax, t röd, svinto. inget fungerade. Sedan testade jag med Pink stuff nu och skiten är borta. 🤩🤩 Då hade det ändå suttit några dagar innan vi ens började försöka få bort det. Hela luckan var full med rosa streck innan
Våtservetter har fungerat när yngsta lekt konstnär här. Så pass effektivt att jag funderar på hur bra de kan vara för ung hud, egentligen.

Håller med, älskar även den andra (Starchaser) med popcorn och kolasås - så himla god kola i den! Tips tips - båda sorterna finns i trepack i frysdisken (kostar typ 54:- här, så dyrt. Och Magnum-flerpacken verkar vara lite andrasortering, är inte lika "snygga" och så, men samma glass är det iaf. Och ändå billigare än att köpa 1st, om en gillar dem!).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
90 91 92
Svar
1 836
· Visningar
139 425
Senast: _Elly_
·
Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 664
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
217 126
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar