Det är ingen energidryck då som jag först trodde?ja, och lite kolsyrat. Passar till det mesta skulle jag säga. På stranden, vid grillen, på vandring, på bussen osv... Känses lite "lyxigt".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ingen energidryck då som jag först trodde?ja, och lite kolsyrat. Passar till det mesta skulle jag säga. På stranden, vid grillen, på vandring, på bussen osv... Känses lite "lyxigt".
nej sånt dricker inte jag Det är i grunden äpplemust med lite kolsyra och så lite andra aromer.Det är ingen energidryck då som jag först trodde?
Visa bifogad fil 118567
MEGAHISS! Älskar ju persika, så den här var perfekt för mig. Hoppas verkligen den blir ordinare!
ja, och lite kolsyrat. Passar till det mesta skulle jag säga. På stranden, vid grillen, på vandring, på bussen osv... Känses lite "lyxigt".
Smakade den ”naturella” och den med citrus idag. Hjälp va besviken jag blev efter beskrivningen i tråden Smakade precis det det var innehållsmässigt, äpplejuice utspätt med bubbelvatten Diss från mig! Men alltid kul att testa nya grejer, så glad för tipset
Våtservetter har fungerat när yngsta lekt konstnär här. Så pass effektivt att jag funderar på hur bra de kan vara för ung hud, egentligen.Hiss- Pink stuff!
4 åringen målade på en skåplucka i köket med tusch, vi försökte med ajax, t röd, svinto. inget fungerade. Sedan testade jag med Pink stuff nu och skiten är borta. Då hade det ändå suttit några dagar innan vi ens började försöka få bort det. Hela luckan var full med rosa streck innan
Håller med! Den är så god!
Håller med, sååååå god
Åh, den måste jag testa! Jag mer eller mindre grät när deras kvarg med hjortron försvann
Har det funnits hjortron den missade jag!
Det blev en halvhiss för mig.
Ja!! STOR HISS!! Citronen är också god!
Ja!! STOR HISS!! Citronen är också god!
Vem gör den?Visa bifogad fil 119633
Verkligen en hiss!! Hade önskat att den var lite surare, men den smakade riktigt gott.