En av chipsvärldens överlägsna smaker, utan tvekan.Visa bifogad fil 132721
HISS Verkligen ingen nyhet, efter en koll visade sig att de funnits sedan 1975(!). Men någonting har hänt, de har blivit mycket mer och bättre kryddade nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En av chipsvärldens överlägsna smaker, utan tvekan.Visa bifogad fil 132721
HISS Verkligen ingen nyhet, efter en koll visade sig att de funnits sedan 1975(!). Men någonting har hänt, de har blivit mycket mer och bättre kryddade nu.
Erfarenheten med glas rött till vet jag inte, snarare med pepsi max Men jag har saknat dem i alla fall, äter inte alls många chips, men de med ost brukar jag vilja ha, parmesan är min favorit, förutom de som finns nu som smakar "surt", typ gammal ost.Jag har också tyckt att de har varit jättegoda förut ! Gärna med ett glas rött vin till....
Dit kommer jag aldrig, får hoppas de har den på ICA, Citygross eller Hemköp.Yes. Hittade dom på coop
Våran hemköp hade inte men dom brukar va sena med allt nyttDit kommer jag aldrig, får hoppas de har den på ICA, Citygross eller Hemköp.
Har tyvärr upplevt samma här Det är tråkigt att inte kunna ta sig runt som andra och istället vara beroende av affärer som inte riktigt "håller måttet", om man kan uttrycka det så.Våran hemköp hade inte men dom brukar va sena med allt nytt
Åhå, jag funderade på att köpa den, kanske jag får göra dåDeras hjortron är en favorit
Handlade precis på ICA online här och de hade inte dem heller. Nåväl, får se när jag ska till Citygross någon dag, om de har demVåran hemköp hade inte men dom brukar va sena med allt nytt
Åhå, jag funderade på att köpa den, kanske jag får göra då
Jag gillade den och vi vet nog vad det innebär om int mitt minne sviker migJag tror dig, de senaste smakerna har varit blää.. men jag måste nog ändå prova den..
Det var min tanke också . Älskar choklad men kan inte äta en bit vitchoklad, alldeles för sött för mig.Snäppet värre än vit choklad.
Yes indeed, pii blää.. FET DISS! Nästa gång ska jag bara låta bli att prova..
DISS!!
Smakar pii..Vad smakade den? Stod och funderade igår om jag skulle prova eller inte
Haha, ja ne pii! Tycker den smakar bra mycket konstgjort.. Artificial berry borde den heta!Jag gillade den och vi vet nog vad det innebär om int mitt minne sviker mig
Ska testa någon till men tyckte den var godare än de andra vi inte hållit med varandra om
Det är verkligen märkligt att jag numera hittar Celsius som jag gillar men andra verkar avsky dom De äldre varianterna dricker jag aldrig typYes indeed, pii blää.. FET DISS! Nästa gång ska jag bara låta bli att prova..
Smakar pii..
Haha, ja ne pii! Tycker den smakar bra mycket konstgjort.. Artificial berry borde den heta!
Jag dricker sällan "sånt" överhuvudtaget, tycker mest det är kul att testa när det kommer nya smaker.. men borde kanske sluta, inget smakar ju gott..Det är verkligen märkligt att jag numera hittar Celsius som jag gillar men andra verkar avsky dom De äldre varianterna dricker jag aldrig typ
Svårt att se, julmust eller öl?Visa bifogad fil 132763DISS! När den är dyr och från ett mindre bryggeri så räknar man ju med mycket smak, men icke! Kom Pommac istället. Billigare och bättre.
Nej det är typ en pommackopia.Svårt att se, julmust eller öl?
Åh, den vill jag testa ! Hoppas jag hittar den.Visa bifogad fil 132771
Kavli Cheddar. Bara testat på pepparkakor än men mums
Deras julmust är dock jäkligt god men dyr, men brukar unna mig en flaska varje vinterVisa bifogad fil 132763DISS! När den är dyr och från ett mindre bryggeri så räknar man ju med mycket smak, men icke! Kom Pommac istället. Billigare och bättre.