Instämmer till fullo!!! Imorgon skall jag inhalera en sån framför tv:n!
Nu får ni båda faktiskt hålla igen lite så att den special edition-kakan räcker åt alla som vill ha!
Mvh Har bara köpt tre stycken hittills
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Instämmer till fullo!!! Imorgon skall jag inhalera en sån framför tv:n!
Nu får ni båda faktiskt hålla igen lite så att den special edition-kakan räcker åt alla som vill ha!
Förstår dig till fullo!Jag har köpt 6 st. Först en och sen åkte jag tillbaka och köpte fem till. Såå goda!!
Och jag ger den en HISSVisa bifogad fil 69534
Diss!
Jag vet inte varför jag köpte denna när hag har förträffligt goda chokladbollar i kylen Den var i alla fall inte god. Smakar chokladboll gör den absolut, men inte på ett tillfredsställande sätt
Sonen lärde mig att sticka en gaffel på sidan in i krämen så att verkligen heeela kakan blev mjölkindränktAlltså oreosmaken är fantastisk, men själva kakorna är ingen hit. Som torra smakar de inget, de måste mjukas upp i t.ex. mjölk först. Sjukt omständligt. Lättare att köpa kakor med oreosmak som inte behöver doppas
Jag har köpt 6 st. Först en och sen åkte jag tillbaka och köpte fem till. Såå goda!!
Kanske är det bäst att jag åker och handlar redan nu och inte väntar tills imorgon
Helt rimlig prioritering tycker jag!Ja! Jag bunkrade inte upp med toapapper i våras men choklad är ju viktiga saker!! Jag måste köpa fler innan de slutar säljas...
Ni kan behålla kaffekokosbolls-Marabou så tar jag Caramel Latte Dajmen...
Nu känner jag att jag inte vill begränsa mig, tar gärna en sån också
Den större varianten att köra i ugnen är också god! Även den med tacosmak. Jag hissar helt enkelt samtliga av anammas pizzorHiss på denna! Perfekt att ha i frysen som panikmat/snabblunch, och riktigt god version av panpizza ! Som köttätare kan jag ju också säga att jag aldrig hade kunnat tro att den är vegansk om jag inte vetat om det .
Visa bifogad fil 69884
Jag gör som du. Latte DajmenNi kan behålla kaffekokosbolls-Marabou så tar jag Caramel Latte Dajmen...
Bra tips!Stor fet HISS på denna. Den absolut godaste vegokorv jag har smakat. Funkar faktiskt också att grilla!
Då passar jag på att DISSA dennaStor fet HISS på denna. Den absolut godaste vegokorv jag har smakat. Funkar faktiskt också att grilla!
Njä, det tycker jag inte. Umami kanske? Inte liquid smoke som alla andra vegokorvar. Men en del svartpeppar.Bra tips!
Men smakar den något av svampen..?