Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättegod!
Tycker jag ocksåJättegod!
Godaste godisen som finns typ
Ändrar mej. En stor DISS. Tog ett litet smakprov igen innan jag ställde undan den. Nu är det verkligen bea-smak och konsistensVisa bifogad fil 69821Diss. Ätbar men inte särskilt god. Får känslan av att äta en rinnig bea
Visa bifogad fil 69821Diss. Ätbar men inte särskilt god. Får känslan av att äta en rinnig bea
Håller mej nog till knorrs mexicana. Den är god. Kikade lite på andra smaker men det var nått oätligt i varje. Typ broccoli och svampinjoner.Dom har bättre! Åt några vegetariska i somras på vandring
Håller mej nog till knorrs mexicana. Den är god. Kikade lite på andra smaker men det var nått oätligt i varje. Typ broccoli och svampinjoner.
Åh, är det den som hette Romanasoppa en gång i tiden tro? SOM jag älskade den, jag minns att jag packade med mig flera påsar när jag flyttade till Skottland för 10 år sedan! Den samt Blå Bands kantarellsoppa utgjorde en skrämmande stor del av min diet under mina första år på universitetet. Oj vad sugen jag blev nu!Min räddningsplanka. Har alltid någon påse på lut. När man varit ute och är frusen men för trött att laga mat, då kompletterar jag med vitlöksbröd. Också perfekt att äta när man är riktigt sjuk . Slänger alltid i lite cayenne eller chili. Visa bifogad fil 69832
Ja, jag tycker då den smakar lika.Åh, är det den som hette Romanasoppa en gång i tiden tro? SOM jag älskade den, jag minns att jag packade med mig flera påsar när jag flyttade till Skottland för 10 år sedan! Den samt Blå Bands kantarellsoppa utgjorde en skrämmande stor del av min diet under mina första år på universitetet. Oj vad sugen jag blev nu!
Instämmer till fullo!!! Imorgon skall jag inhalera en sån framför tv:n!