Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill ge en DISS till den här. Lämnar en fet, kladdig hinna på huden som måste pudras för att inte allt mellan himmer och jord ska fastna i ansiktet på en. Seriöst, en bananfluga fastnade och dog som om jag vore en enorm flugfälla. Jag avskyr puder :arghh:
aco-sun-face-cream-spf-50-plus-1.jpg

1621262024706.webp

Hiss!
Gillar man oreo kan man tänkas gilla den här. Har en tydlig oreo-smak, mums! :d Personligen tyckte jag även det var mindre sötchock än deras andra cookies, vilket är ett starkt plus. Goda, med andra ord.

Precis det jag också tänkte! Vill man ha Oreokakor så köper man väl... Tja, Oreokakor? Men tydligen gör "man" inte det, utan man köper andra kakor som smakar som Oreokakor men det är inte Oreokakor. Fast ändå så är det det. På sätt och vis. Eh, ja... O_o:D
Alltså oreosmaken är fantastisk, men själva kakorna är ingen hit. Som torra smakar de inget, de måste mjukas upp i t.ex. mjölk först. Sjukt omständligt. Lättare att köpa kakor med oreosmak som inte behöver doppas :p

Alltså oreosmaken är fantastisk, men själva kakorna är ingen hit. Som torra smakar de inget, de måste mjukas upp i t.ex. mjölk först. Sjukt omständligt. Lättare att köpa kakor med oreosmak som inte behöver doppas :p
Om man tycker att oreokakor är äckliga är den kakan ingen hit heller va? :angel:

VARFÖR varför ska det vara äckliga saker som görs i allt! 🙄:angel:

Jag åte förresten i helgen OLWs chips med havssalt och black pepper och de smakade lite väl peppriga, men ändå inte asäckliga för att inte vara parmesanchips. Inga jag kommer äta fler gånger, utan det är parmesan för hela slanten här. Men testat har jag nu!

Om man tycker att oreokakor är äckliga är den kakan ingen hit heller va? :angel:

VARFÖR varför ska det vara äckliga saker som görs i allt! 🙄:angel:

Jag åte förresten i helgen OLWs chips med havssalt och black pepper och de smakade lite väl peppriga, men ändå inte asäckliga för att inte vara parmesanchips. Inga jag kommer äta fler gånger, utan det är parmesan för hela slanten här. Men testat har jag nu!
Jag tycker också att de kunde dragit ned lite på pepparn, då hade de varit riktigt najs!

RIP parmesanchipsen 😭

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
89 90 91
Svar
1 801
· Visningar
136 152
Senast: Viva
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
213 222
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka