Vill ge en DISS till den här. Lämnar en fet, kladdig hinna på huden som måste pudras för att inte allt mellan himmer och jord ska fastna i ansiktet på en. Seriöst, en bananfluga fastnade och dog som om jag vore en enorm flugfälla. Jag avskyr puder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det också. Den kändes mer kryddig än söt. Kaffesmaken var inte så framträdande som jag fasade över, men jag undvek iofs att suga/slicka på chokladen, för jag gissar att det smakar mer då, med tanke på hur räligt den luktarJag tyckte Dajmen blev mindre sliskig, precis som med mintvarianten.
Vill ge en DISS till den här. Lämnar en fet, kladdig hinna på huden som måste pudras för att inte allt mellan himmer och jord ska fastna i ansiktet på en. Seriöst, en bananfluga fastnade och dog som om jag vore en enorm flugfälla. Jag avskyr puder
Oj! HISS!!!
Håller med. Och jag gillar inte kaffe.Jättegod!
Håller med. Och jag gillar inte kaffe.
Ah, tyckte kexen på förpackningen såg ut som oreo cookies. Får nog prova den. Var köpte du den?ProPud. Oreo har jag aldrig smakat så vet inte om det är samma smak.
Har köpt på 7eleven och Pressbyrån.Ah, tyckte kexen på förpackningen såg ut som oreo cookies. Får nog prova den. Var köpte du den?
Min gissning är att det är precis det Njie vill att det ska göra, utan att för den delen behöva betala en massa pengar till Oreo/MondelezAh, tyckte kexen på förpackningen såg ut som oreo cookies. Får nog prova den. Var köpte du den?
Håller absolut med! Faktiskt riktigt illa. Smakade för mycket kaffe för min smak.Visa bifogad fil 69534
Diss!
Jag vet inte varför jag köpte denna när hag har förträffligt goda chokladbollar i kylen Den var i alla fall inte god. Smakar chokladboll gör den absolut, men inte på ett tillfredsställande sätt
Sjukt märkligt ändå med en kaka som liksom ska smaka som en annan kakaVisa bifogad fil 69698
Hiss!
Gillar man oreo kan man tänkas gilla den här. Har en tydlig oreo-smak, mums! Personligen tyckte jag även det var mindre sötchock än deras andra cookies, vilket är ett starkt plus. Goda, med andra ord.
Precis det jag också tänkte! Vill man ha Oreokakor så köper man väl... Tja, Oreokakor? Men tydligen gör "man" inte det, utan man köper andra kakor som smakar som Oreokakor men det är inte Oreokakor. Fast ändå så är det det. På sätt och vis. Eh, ja...Sjukt märkligt ändå med en kaka som liksom ska smaka som en annan kaka
Alltså oreosmaken är fantastisk, men själva kakorna är ingen hit. Som torra smakar de inget, de måste mjukas upp i t.ex. mjölk först. Sjukt omständligt. Lättare att köpa kakor med oreosmak som inte behöver doppasPrecis det jag också tänkte! Vill man ha Oreokakor så köper man väl... Tja, Oreokakor? Men tydligen gör "man" inte det, utan man köper andra kakor som smakar som Oreokakor men det är inte Oreokakor. Fast ändå så är det det. På sätt och vis. Eh, ja...
Om man tycker att oreokakor är äckliga är den kakan ingen hit heller va?Alltså oreosmaken är fantastisk, men själva kakorna är ingen hit. Som torra smakar de inget, de måste mjukas upp i t.ex. mjölk först. Sjukt omständligt. Lättare att köpa kakor med oreosmak som inte behöver doppas
Jag tycker också att de kunde dragit ned lite på pepparn, då hade de varit riktigt najs!Om man tycker att oreokakor är äckliga är den kakan ingen hit heller va?
VARFÖR varför ska det vara äckliga saker som görs i allt!
Jag åte förresten i helgen OLWs chips med havssalt och black pepper och de smakade lite väl peppriga, men ändå inte asäckliga för att inte vara parmesanchips. Inga jag kommer äta fler gånger, utan det är parmesan för hela slanten här. Men testat har jag nu!