Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
arvid_selection_blond_coffee_newdesign_1.png

DISS
Smakar ingenting typ, som svagt vanligt kaffe bara. Ingen eftersmak alls.
Köpte det då jag gillar riktigt fruktigt, syrligt kaffe med toner av citrus och röda bär som i princip alltid är lättrost och kommer från Afrikas östkust.
Men detta var inte alls så smakrikt som de jag druckit tidihareutan bara tunt och blaha. Kommer inte köpa igen.

Har däremot mot beställt etiopiska bönor från Johan och Nyström som jag hoppas kommer vara det jag efterfrågar.
Lustigt, jag gillar det. Mitt favvojava :)

arvid_selection_blond_coffee_newdesign_1.png

DISS
Smakar ingenting typ, som svagt vanligt kaffe bara. Ingen eftersmak alls.
Köpte det då jag gillar riktigt fruktigt, syrligt kaffe med toner av citrus och röda bär som i princip alltid är lättrost och kommer från Afrikas östkust.
Men detta var inte alls så smakrikt som de jag druckit tidihareutan bara tunt och blaha. Kommer inte köpa igen.

Har däremot mot beställt etiopiska bönor från Johan och Nyström som jag hoppas kommer vara det jag efterfrågar.
Lustigt, jag gillar det - mitt favvojava :)

@Valerianovna
Oj, jaffa kex. Här i Finland vet alla vad det är (fazer tillverkar dem, olika smaker finns idag).
Det brukar lite vara ett sorts bjud-kex, då det är enkelt att ha hemma för oväntade besök. De står sig bra (oöpnnade), de är inte så goda att folk smygäter upp dem, men ändå helt okej att bjuda på :rofl:

Då har jag äntligen fått tummen ur och provat Estrellas? Cheddar sourcream. Helt okej. Var livrädd för att det skulle smaka för mycket sourcream. vilket det egentligen gjorde åxå, men på nått sätt så var dom ändå okej. Hade gärna fått smaka lite mer cheddar dock. Så en liten Hiss. Kan helt klart tänka mej att köpa dom igen

Då har jag äntligen fått tummen ur och provat Estrellas? Cheddar sourcream. Helt okej. Var livrädd för att det skulle smaka för mycket sourcream. vilket det egentligen gjorde åxå, men på nått sätt så var dom ändå okej. Hade gärna fått smaka lite mer cheddar dock. Så en liten Hiss. Kan helt klart tänka mej att köpa dom igen
Jag tyckte första gången att de var lite fadda i smaken men har köpt de flera gånger efter det😳😍

@Valerianovna
Oj, jaffa kex. Här i Finland vet alla vad det är (fazer tillverkar dem, olika smaker finns idag).
Det brukar lite vara ett sorts bjud-kex, då det är enkelt att ha hemma för oväntade besök. De står sig bra (oöpnnade), de är inte så goda att folk smygäter upp dem, men ändå helt okej att bjuda på :rofl:
Hemma hos mig hade de tagit slut :angel: Kanske skulle ta och testa lite olika märken för att se vilka som är godast :D

Jag älskar sourcream och tycker inte dessa eller OLW's motsvarighet smakar mycket av något alls, eller i alla fall inte jämfört med min favorit, Estrellas Ranch & Sourcream. Så ja, mycket mer cheddar tack, men de är inte otäcka.

@Valerianovna
Ehh alltså:o:angel: det är ju typ de enda goda kakorna som finns.. Här varar ett paket högst en eftermiddag :laugh:
Älskar fazers olika smaker, men apelsin (som jag inte gillar I nåt annat) är nog ändå favoriten

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
89 90 91
Svar
1 800
· Visningar
136 047
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
213 222
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka