Tack, då ska jag definitivt iväg och köpa demIca Maxi hade dem på den Orientaliska hyllan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, då ska jag definitivt iväg och köpa demIca Maxi hade dem på den Orientaliska hyllan
Lustigt, jag gillar det. Mitt favvojava
DISS
Smakar ingenting typ, som svagt vanligt kaffe bara. Ingen eftersmak alls.
Köpte det då jag gillar riktigt fruktigt, syrligt kaffe med toner av citrus och röda bär som i princip alltid är lättrost och kommer från Afrikas östkust.
Men detta var inte alls så smakrikt som de jag druckit tidihareutan bara tunt och blaha. Kommer inte köpa igen.
Har däremot mot beställt etiopiska bönor från Johan och Nyström som jag hoppas kommer vara det jag efterfrågar.
Lustigt, jag gillar det - mitt favvojava
DISS
Smakar ingenting typ, som svagt vanligt kaffe bara. Ingen eftersmak alls.
Köpte det då jag gillar riktigt fruktigt, syrligt kaffe med toner av citrus och röda bär som i princip alltid är lättrost och kommer från Afrikas östkust.
Men detta var inte alls så smakrikt som de jag druckit tidihareutan bara tunt och blaha. Kommer inte köpa igen.
Har däremot mot beställt etiopiska bönor från Johan och Nyström som jag hoppas kommer vara det jag efterfrågar.
Älskar Jaffacakes! Precis som @Diabetikern ger dem mig nostalgikänslor från min tid utomlands. Visst, kanske är mer nostalgiälsk än smak-älsk, men trots det har jag köpt Lidls variant flera gånger bara för att komma nära dem, hahaFörst tänkte jag Näe, men sen ångrade jag mig. De smakar Apelsinchoklad med lite sockerkaka i botten. HISS
Jag tyckte första gången att de var lite fadda i smaken men har köpt de flera gånger efter detDå har jag äntligen fått tummen ur och provat Estrellas? Cheddar sourcream. Helt okej. Var livrädd för att det skulle smaka för mycket sourcream. vilket det egentligen gjorde åxå, men på nått sätt så var dom ändå okej. Hade gärna fått smaka lite mer cheddar dock. Så en liten Hiss. Kan helt klart tänka mej att köpa dom igen
Hemma hos mig hade de tagit slut Kanske skulle ta och testa lite olika märken för att se vilka som är godast@Valerianovna
Oj, jaffa kex. Här i Finland vet alla vad det är (fazer tillverkar dem, olika smaker finns idag).
Det brukar lite vara ett sorts bjud-kex, då det är enkelt att ha hemma för oväntade besök. De står sig bra (oöpnnade), de är inte så goda att folk smygäter upp dem, men ändå helt okej att bjuda på
Håller med, lite fadda. Smakar mest sourcream (som jag egentligen inte gillar). Men ändå är dom på nått sätt lite godaJag tyckte första gången att de var lite fadda i smaken men har köpt de flera gånger efter det
Då har jag äntligen fått tummen ur och provat Estrellas? Cheddar sourcream. Helt okej. Var livrädd för att det skulle smaka för mycket sourcream. vilket det egentligen gjorde åxå, men på nått sätt så var dom ändå okej. Hade gärna fått smaka lite mer cheddar dock. Så en liten Hiss. Kan helt klart tänka mej att köpa dom igen
Ehh alltså det är ju typ de enda goda kakorna som finns.. Här varar ett paket högst en eftermiddag@Valerianovna
Oj, jaffa kex. Här i Finland vet alla vad det är (fazer tillverkar dem, olika smaker finns idag).
Det brukar lite vara ett sorts bjud-kex, då det är enkelt att ha hemma för oväntade besök. De står sig bra (oöpnnade), de är inte så goda att folk smygäter upp dem, men ändå helt okej att bjuda på
En eftermiddag är ju ändå rätt längeEhh alltså det är ju typ de enda goda kakorna som finns.. Här varar ett paket högst en eftermiddag
Älskar fazers olika smaker, men apelsin (som jag inte gillar I nåt annat) är nog ändå favoriten
Haha det kan hända att jag tog i lite för att inte bli tagen som helt galenEn eftermiddag är ju ändå rätt länge
Tja, ingen regel utan undantagEhh alltså det är ju typ de enda goda kakorna som finns.. Här varar ett paket högst en eftermiddag
Älskar fazers olika smaker, men apelsin (som jag inte gillar I nåt annat) är nog ändå favoriten
Provade också den idag och säger sammaOj! HISS!!!
Men gud vad gott det låter! Hoppas att limited edition inte är alltför limited i detta fall, så jag hinner prova!Oj! HISS!!!