Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hittade på Willys idag, har dock inte hunnit testaVars hittade du den?
Nu har jag testat..faktiskt lite oväntat, men Hiss från migJag hittade på Willys idag, har dock inte hunnit testa
Det påminner ganska mkt om det kladdiga på kärleksmums. Gillar man det så gillar man nog denna smakenHur mycket kaffesmak skulle du säga att det är? Tycker den låter god, minus kaffet då
Men eller hur. Någon utan salted caramel eller ngt sånt vore trevligt. Älskade mango chokladen dom hade för några år sedan.Jag såg i går att den ska komma, och tänkte genast "Fy fasen så äcklig, kan de inte släppa en GOD snart?!" Kokos är äckligt, kaffe är ÄCKLIGT och brownies är för mycket choklad, dvs äckligt. Alltså äcklig måste den då vara, kanske inte ens lönt att köpa den....
Det påminner ganska mkt om det kladdiga på kärleksmums. Gillar man det så gillar man nog denna smaken
Tycker jag med!Det låter jättegott!
Ja precis! Det är i allt, inte alls gott!Men eller hur. Någon utan salted caramel eller ngt sånt vore trevligt. Älskade mango chokladen dom hade för några år sedan.
Kanske något att ge till hästen dåVisa bifogad fil 69062
DISS!!!
Det här var riktigt vidrigt. När jag öppnade påsen luktade det precis som sånt hästgodis som ska smaka morot? fick en redig nostalgitripp till ridskolan för typ 20 år sedan.
Tyvärr smakade det ju också exakt som det luktade
Dessutom väldigt rinnig konsistens om man följer anvisningarna vilket jag gjorde. Helt stört att de får sälja detta som människoföda..
Kul att se att det ändå fanns någon här som tyckte om smaken av tvål i sitt godis
Bättre än popcorn, cola och sockervadd i alla fallKul att se att det ändå fanns någon här som tyckte om smaken av tvål i sitt godis
Vart fick du tag på de? Låter himla gottFörst tänkte jag Näe, men sen ångrade jag mig. De smakar Apelsinchoklad med lite sockerkaka i botten. HISS
Åh nostalgitripp! Åt dem mycket när jag bodde i Skottland för x antal år sedan. Kommer knappt ihåg hur de smakar dockFörst tänkte jag Näe, men sen ångrade jag mig. De smakar Apelsinchoklad med lite sockerkaka i botten. HISS
Ica Maxi hade dem på den Orientaliska hyllanVart fick du tag på de? Låter himla gott