Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte dessa skulle vara torra och tråkiga men det blev en HISS. Lite som divestive fast med en mer crumbly konsistens, typ.
05000396036602.jpg_master_axfood_400
Oh, dom e goda 😁 åt väldigt mkt av dom när jag bodde i England, passar speciellt bra med te till ☕👌😍

Men alltså hörrni, den där nya Daimen, är det typ kaffesmak i den alltså? Jag såg den nyligen men jag gillar inte kaffe och så ser jag hur hissad den blir här, alltså... Jag vill ju prova men jag hatar kaffe och jag vetefan om det är värt det således :cautious:
Mvh måste be om tillstånd för att äta godis så det blir liksom bättre spenderat på annat om den är äcklig :D

Men alltså hörrni, den där nya Daimen, är det typ kaffesmak i den alltså? Jag såg den nyligen men jag gillar inte kaffe och så ser jag hur hissad den blir här, alltså... Jag vill ju prova men jag hatar kaffe och jag vetefan om det är värt det således :cautious:
Mvh måste be om tillstånd för att äta godis så det blir liksom bättre spenderat på annat om den är äcklig :D

Ja, du vill nog köpa något annat då kanske :laugh:

Själv är jag måttligt förtjust i att dricka kaffe, men brukar tycka att godis eller glass som smakar kaffe är riktigt gott. Det är ju inte riktigt samma beska upplevelse liksom. :D

Ja, du vill nog köpa något annat då kanske :laugh:
Attans!

Själv är jag måttligt förtjust i att dricka kaffe, men brukar tycka att godis eller glass som smakar kaffe är riktigt gott. Det är ju inte riktigt samma beska upplevelse liksom. :D
Jag gillar inte kaffesmak i sånt alls :laugh: Alltså det gör sig ju sjukt bra i typ chokladbollar där det inte smakar kaffe utan bara förhöjer chokladsmaken. Men kaffesmak? Nä, usch! :p

Den luktar mer kaffe än den smakar. Jag tyckte den var god (gillar inte heller kaffe). Lite ”starkare” än vanlig daim bara.

Den luktar mer kaffe än den smakar. Jag tyckte den var god (gillar inte heller kaffe). Lite ”starkare” än vanlig daim bara.

Jag tyckte Dajmen blev mindre sliskig, precis som med mintvarianten.

Jag tyckte den var ganska så len i smaken eller vad man ska säga men jag gillar ju kaffesmak 😁

Jag tycker också om kaffe i godis och bakverk (jag kan inte dricka kaffe pga magen) så jag var rätt säker på att jag skulle gilla den :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
89 90 91
Svar
1 800
· Visningar
136 037
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
213 222
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka