Oh, dom e goda åt väldigt mkt av dom när jag bodde i England, passar speciellt bra med te tillTänkte dessa skulle vara torra och tråkiga men det blev en HISS. Lite som divestive fast med en mer crumbly konsistens, typ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, dom e goda åt väldigt mkt av dom när jag bodde i England, passar speciellt bra med te tillTänkte dessa skulle vara torra och tråkiga men det blev en HISS. Lite som divestive fast med en mer crumbly konsistens, typ.
Ska testa med te tillOh, dom e goda åt väldigt mkt av dom när jag bodde i England, passar speciellt bra med te till
Vart hittar man den?Oj! HISS!!!
Vart hittar man den?
Det lät intressant!Köpte Svenska lantchips av ”räddade rödbetor” med smak av chèvre och honung. Jag äter aldrig chips men dom här varit väldigt goda och får därför en hiss
Det lät intressant!
Är det oreo?
Köpte Svenska lantchips av ”räddade rödbetor” med smak av chèvre och honung. Jag äter aldrig chips men dom här varit väldigt goda och får därför en hiss
ProPud. Oreo har jag aldrig smakat så vet inte om det är samma smak.Är det oreo?
Oj! HISS!!!
Men alltså hörrni, den där nya Daimen, är det typ kaffesmak i den alltså? Jag såg den nyligen men jag gillar inte kaffe och så ser jag hur hissad den blir här, alltså... Jag vill ju prova men jag hatar kaffe och jag vetefan om det är värt det således
Mvh måste be om tillstånd för att äta godis så det blir liksom bättre spenderat på annat om den är äcklig
Själv är jag måttligt förtjust i att dricka kaffe, men brukar tycka att godis eller glass som smakar kaffe är riktigt gott. Det är ju inte riktigt samma beska upplevelse liksom.Men alltså hörrni, den där nya Daimen, är det typ kaffesmak i den alltså? Jag såg den nyligen men jag gillar inte kaffe och så ser jag hur hissad den blir här, alltså... Jag vill ju prova men jag hatar kaffe och jag vetefan om det är värt det således
Mvh måste be om tillstånd för att äta godis så det blir liksom bättre spenderat på annat om den är äcklig
Ica maxiÅh, det låter ju ljuvligt! På vilken affär fanns detta?
Attans!Ja, du vill nog köpa något annat då kanske
Jag gillar inte kaffesmak i sånt alls Alltså det gör sig ju sjukt bra i typ chokladbollar där det inte smakar kaffe utan bara förhöjer chokladsmaken. Men kaffesmak? Nä, usch!Själv är jag måttligt förtjust i att dricka kaffe, men brukar tycka att godis eller glass som smakar kaffe är riktigt gott. Det är ju inte riktigt samma beska upplevelse liksom.
Den luktar mer kaffe än den smakar. Jag tyckte den var god (gillar inte heller kaffe). Lite ”starkare” än vanlig daim bara.Men alltså hörrni, den där nya Daimen, är det typ kaffesmak i den alltså? Jag såg den nyligen men jag gillar inte kaffe och så ser jag hur hissad den blir här, alltså... Jag vill ju prova men jag hatar kaffe och jag vetefan om det är värt det således
Jag tyckte den var ganska så len i smaken eller vad man ska säga men jag gillar ju kaffesmakDen luktar mer kaffe än den smakar. Jag tyckte den var god (gillar inte heller kaffe). Lite ”starkare” än vanlig daim bara.
Den luktar mer kaffe än den smakar. Jag tyckte den var god (gillar inte heller kaffe). Lite ”starkare” än vanlig daim bara.
Jag tyckte den var ganska så len i smaken eller vad man ska säga men jag gillar ju kaffesmak