Haha! Det är de underligaste chips jag har smakat! Först normal bbq sen kommer eftersmaken av cola. Sååå weird! Dock en diss såklart!
URK megadiss på dessa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Det är de underligaste chips jag har smakat! Först normal bbq sen kommer eftersmaken av cola. Sååå weird! Dock en diss såklart!
URK megadiss på dessa
URK megadiss på dessa
Hellre chips som smakar tandkräm än tvärt om! Minns en gång så jag var sjuk och mitt smaksinne blev lite rubbat, så vanlig minttandkräm smakade... dill! Det var ingen höjdare kan jag tala om.Snart kommer väl chips med smak av apelsin och tandkräm om det ska fortsätta så här..
Jag älskar dillHellre chips som smakar tandkräm än tvärt om! Minns en gång så jag var sjuk och mitt smaksinne blev lite rubbat, så vanlig minttandkräm smakade... dill! Det var ingen höjdare kan jag tala om.
Åhå, jag som avskrev den direkt pga helt säker på att det var lakrits. Nu blev jag ju sugen istället
HISS!
Väldigt fruktig och smakrik, bra mangosmak, inte allt för söt. Och bra chokladsmak på våfflan! Godare än den vanliga cornetto
Diss dock till det fula utseendet och töntiga namnet. Ser ut som att det ska smaka lakrits men det är chokladsmak på allt det svarta (tack och lov).
Tänkte precis lägga upp den! hiss här med, den var god
HISS!
Väldigt fruktig och smakrik, bra mangosmak, inte allt för söt. Och bra chokladsmak på våfflan! Godare än den vanliga cornetto
Diss dock till det fula utseendet och töntiga namnet. Ser ut som att det ska smaka lakrits men det är chokladsmak på allt det svarta (tack och lov).
De var verkligen hemska! Billighetscola också
URK megadiss på dessa
Nu har jag också testat, tyckte de var helt ok! Inte så att jag tror att jag kommer få ett massivt sug efter smaken igen, men tyckte inte det var några direkta konstigheter med kombinationen bbq och cola, det är väl en del som använder det i matlagning också liksom. Tyckte det smakade som random bbq-chips med en eftersmak av avslagen cola. Och jag blev fett sugen på det senare efteråt, haha.
URK megadiss på dessa
Nu blir det en generell diss på skitföretaget OBH nordica och deras skitprodukter.
För några år sedan köpte jag en elvisp, den höll några månader och sedan funkade den bara inte en dag.
För nästan ett år sedan köpte jag en vakuumförpackare som jag använde några gånger då, sedan har den stått i skåpet fram tills igår då jag behövde den igen. Den kan fortfarande försegla men funktionen där den suger ur luften ur påsen är trasig och funkar inte.
Kommer verkligen aldrig köpa något från OBH nordica igen.
Haha, jag tyckte att de var helt OK. Absolut ingen härsken smak?Visa bifogad fil 68490 Måste utfärda en varning för dessa! Riktigt, riktigt vidriga. Smaken av pepparrot är som en tub härsken Wniborgs pepparotsvisp plus att de är jättesalta. Och då gillar jag ändå salt. Helt oätliga. DISS förstås.
Visa bifogad fil 68490 Måste utfärda en varning för dessa! Riktigt, riktigt vidriga. Smaken av pepparrot är som en tub härsken Wniborgs pepparotsvisp plus att de är jättesalta. Och då gillar jag ändå salt. Helt oätliga. DISS förstås.