Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag äter inte chips alls i vanliga fall men alltså smaken låter otroligt lockande. Älskar strawberry daiquiri
Köpte de här chipsen enbart för att det kändes så jävla udda, men det blir fan en väldigt förvånad HISS! Faktiskt jäkligt goda, rekommenderar att testa de!
Jag med! Men på chips lät det mest superkonstigt. Men det funkar faktiskt! Tokgott!Jag äter inte chips alls i vanliga fall men alltså smaken låter otroligt lockande. Älskar strawberry daiquiri
Åt de också häromdagen, de smakade som sommar! Mer efterättig än chipsig, nästan så man skulle ha dem som ett smultäcke på en paj eller något.Jag med! Men på chips lät det mest superkonstigt. Men det funkar faktiskt! Tokgott!
Jag vågade inte köpa. Tyckte det lät alltför udda.
Köpte de här chipsen enbart för att det kändes så jävla udda, men det blir fan en väldigt förvånad HISS! Faktiskt jäkligt goda, rekommenderar att testa de!
Åh! Det kan jag faktiskt tänka mig vore gott! Alternativt på något lent, typ... Pannacotta kanskeÅt de också häromdagen, de smakade som sommar! Mer efterättig än chipsig, nästan så man skulle ha dem som ett smultäcke på en paj eller något.
Köööp! Udda är bra iblandJag vågade inte köpa. Tyckte det lät alltför udda.
Blev tvungen att testa, men blir diss från mig. Första var konstigt men okej, men när man ätit några stycken blev det rätt äcklig smak tyckte jag.
Åh! Vad olika det kan vara, själv är jag förälskadBlev tvungen att testa, men blir diss från mig. Första var konstigt men okej, men när man ätit några stycken blev det rätt äcklig smak tyckte jag.