Myggavvisning

Ni som använder theracell. Hur länge håller gaspatronerna? Känns riktigt dyrt med refill eftersom en platta bara håller några timmar.
 
Ni som använder theracell. Hur länge håller gaspatronerna? Känns riktigt dyrt med refill eftersom en platta bara håller några timmar.

Om en känner för att krångla lite så går det att fuskfylla dem själv, sök på youtube. Jag har kompisar som gör det men jag orkar inte ta reda på hur så jag skiter i det, har ju flyttat från myggmeckat så jag biter ihop den peroid vi har mygg här. Dock störs jag av broms, och de vet jag inte hur jag ska bli av med.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 950
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 714
Senast: fejko
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 376
Senast: Paddington
·
Kläder & Bli fin Jag har drabbats av något helt oförklarligt sug efter lyx. O_o Förstår inte riktigt varför, jag har alltid varit rätt enkel i mitt...
2
Svar
22
· Visningar
3 321
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp