Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vad jag önskar att jag inte behövde tänka i dom banorna, men när psykiska problem inte bli varken bättre av mediciner eller kbt. Vad gör...
Svar
18
· Visningar
1 392
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Jag är singel, och varit det under större delen av livet. Alla i min familj och omgivning är par. Det innebär i mitt fall att jag får...
2
Svar
22
· Visningar
2 625
Senast: em-pirre
·
Kläder & Bli fin Existerar det längre? Alltså enkla byxor i bomull utan stretch som inte slutar ovanför ankeln. Jag har letat överallt känns det som. Är...
Svar
15
· Visningar
1 215
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Hejsan Hejasn Jag undrar om det finns något här som har läst boken Björnkvinnan av Karolina Ramqvist och har en bra förståelse för den...
Svar
4
· Visningar
655
Senast: Mumma
·
Skola & Jobb Hej! Om ni har blivit besviken på genomfört medarbetarsamtal och lönesamtal, hur har ni fått tillväga då? Om ni är chefer, hur agerar ni...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
19 235
Senast: Breaktown
·
Kropp & Själ Nu under pandemin så har jag uppmärksammat min PMS på ett annat sätt än jag gjort tidigare.. Ni vet, man ska uppmärksamma minsta symtom...
2
Svar
32
· Visningar
2 596
Senast: Torill
·
Skola & Jobb Hej, för ett år sedan började jag jobba på en ny avdelning.Nu har arbetsgruppen varit stabil och komplett sedan september 2020.Året har...
Svar
5
· Visningar
790
Senast: starcraft
·
Relationer Jag har egentligen aldrig haft vänner efter grundskolan och vet inte riktigt hur man gör. Jag har ju dessutom varit sjuk mycket och har...
Svar
2
· Visningar
620
Senast: Wille
·
Hemmet Sonen hade nyss en kissolycka som gick ända ner i vinterstövlarna 🙈 fodrade Polyverstövlar. Hur tvättar man bäst ur dessa?! Känns som...
Svar
4
· Visningar
1 277
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag har hittat ett gulligt hus med relativt ok prislapp MEN det har ett extremt renoveringsbehov. De enda rum som är initialt över huvud...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
8 061
Hemmet Behöver lite input med att snygga upp hemmet med personlig konst som inte kostar för mycket. Har börjat så smått med att köpa...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: pepp
·
Mat Jag älskar pannkakor. ÄLSKAR pannkakor. Men, försöker av olika anledningar hitta nyttigare alternativt (med lägre kcal). Jag har provat...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 372
Senast: miumiu
·
Samhälle Det sägs så mycket olika nu om rekommendationer och allmänna råd. Huruvuda det är just råd, eller bindande. Inte ens media håller isär...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
8 891
Senast: Lingon
·
Fritid Vilka streamingtjänster har ni ? Och varför är just den bra ? Ska välja en, max två abonnemang och behöver lite vägvisning.
2 3
Svar
52
· Visningar
1 952
Senast: em-pirre
·
Samhälle Observation: De som klagar mest högljutt på att myndigheter gör fel eller inte tillräckligt - är väldigt ofta de som i nästa andetag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 145
Senast: mamman
·
Mat Fefferonis /pepperonis / vaddetnuheter / som man får på pizzan eller i salladen, vart får man tag på likvärdiga? Har köpt burk på burk...
Svar
6
· Visningar
653
Senast: Asko
·
Hemmet Vad har ni för teburkar? Var kan man hitta lite finare burk, gärna med plats för 1 hekto eller mer. Ser gärna bilder på vad ni har...
2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Chili
·
Hemmet Vart har ni köpt era brandsläckare? Spelar det någon roll vart man köper? Är alla lika bra? Jag googlade och de säljs ju på många...
Svar
18
· Visningar
802
Hemmet Min mor är snart klar med sitt hus - efter 5 år och mycket om och men, och trots detta krångel så är jag sugen på att bygga en stuga på...
Svar
0
· Visningar
870
Senast: Ms_Antrop
·
Hemmet Då har min ventilation börja att ge upp. Har ett SLX4 idag och är mycket nöjd. Tyst, inget ljud från trummor, bra luft inne. Skulle...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp