Aldrig ett gott tecken när en häst kallas ”Benknäckarn”.Tagit hem en häst som gick under öknamnet Benknäckarn aka Svarta Maran. AJ.
Frågat mig själv om jag kan styra cykeln med fötterna. "Man vet aldrig innan man har provat". Också AJ.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aldrig ett gott tecken när en häst kallas ”Benknäckarn”.Tagit hem en häst som gick under öknamnet Benknäckarn aka Svarta Maran. AJ.
Frågat mig själv om jag kan styra cykeln med fötterna. "Man vet aldrig innan man har provat". Också AJ.
På kvällen efter 20 säljer Willys sina kvarvarande wienerbröd 4 för 11:-.
"Det är ju nästan lättare att åka elsparkcykel på högsta fart när jag är på pickalurven, då är jag ju mer avslappnad och håller således balansen bättre!"
”FART ger STABILITET” som min kompis brukar hojta på pickalurven"Det är ju nästan lättare att åka elsparkcykel på högsta fart när jag är på pickalurven, då är jag ju mer avslappnad och håller således balansen bättre!"
Absolut!”FART ger STABILITET” som min kompis brukar hojta på pickalurven![]()
Bäst går det att cykla om du frågar lundensare.Absolut!
Är man tillräckligt intoxikerad går det bättre att småspringa än att gå![]()
Fast då tillkommer problemet att cykeln måste stå still när du låser upp den.Bäst går det att cykla om du frågar lundensare.
Bäst går det att cykla om du frågar lundensare.
Det är rätt fantastiskt att det som gör så lite ont ena dagen kan göra så mycket ont andra dagen.Jag har fortfarande ett ärr på ena knäet efter första tentafesten inne i stan (bytte från Ultuna till U-a). Men det gick faktiskt bra tills jag blev påkörd av en annan cyklist
Iom att jag var en aning förbedövad så plåstrade en kursare om mig inne på Stockholms nation och jag fortsatte festa hela natten. Dagen efter var knäet rejält svullet och skon full med blod![]()
Men hur var det då, hade du en kniv i väskan eller inte?När jag blev stoppad vid röntgenkontrollen på en flygplats i en arab-emirat och de påstår att jag har kniv i väskan och jag kontrar med att det stämmer inte. Jag får se bilden och säger ”skulle jag haft en kniv med mig skulle den aldrig se ut sådär”.
ja det var samma flygplats där jag skulle kissa i bönerummet. Men det var inget dåligt omdöme, bara otur...o kanske dålig uppmärksamhet.
Lägg en handduk över efter att du lossat grimman. Iofs stack senaste korken redan innan grimman var helt loss...Mitt sällskap har ännu inte sett märket i taket
Nej. De tömde allt och hittade inget. När de sen röntgade igen.... fanns kniven kvar. Det kom fram sen att deras chef satt på ”test” (vet inte vad det heter men det fanns iaf då ett ”testmode” för att personalen inte ska slarva så det kunde komma upp lite sådana saker random).Men hur var det då, hade du en kniv i väskan eller inte?