Då är det här värsta mardrömmen..?Och så tåg, inte blitt så mycket senaste men som @Bapelsin är nog snarare intresse.
Fotar mest för mitt nöjes skull. Sen så ska snart testa nytt tågbolag åka med, ska bli intressant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är det här värsta mardrömmen..?Och så tåg, inte blitt så mycket senaste men som @Bapelsin är nog snarare intresse.
Fotar mest för mitt nöjes skull. Sen så ska snart testa nytt tågbolag åka med, ska bli intressant
Tänkte kapa eran konversation här med att podden ''In the Fast Lane'' finns också. Dock så är det inte bara om F1 utan om motorsport i övrigt men de har ett par st avsnitt med aktiva förare och även pensionerade förare. T.ex. det nyaste avsnittet från idag är med Daniel RicciardoSen tycker jag det är kul att teamen mer och mer nyttjar sina sociala medier, älskar när Mercedes driver lite mer sig själva
Vilka poddar lyssnar du på? Jag har hittills bara hittat Beyond the grid & Viaplay F1-podcast men lyssnar ibland på indypodden även om dom inte fokuserar på F1
Ooo! Tack för tipsetTänkte kapa eran konversation här med att podden ''In the Fast Lane'' finns också. Dock så är det inte bara om F1 utan om motorsport i övrigt men de har ett par st avsnitt med aktiva förare och även pensionerade förare. T.ex. det nyaste avsnittet från idag är med Daniel Ricciardo
Roligt att se att det finns fler som älskar denna ''hobby'', race helger är heliga i mitt hem. Planerar allt efter det.
Punksinglar? Du? ChockingVet inte riktigt vad om är skillnad på hobby och intresse. Jag har så mycket intressen att jag i princip aldrig har tråkigt.
Har häst och är fortfarande väldigt intresserad av det mesta som har med hästar att göra, främst avel.
Stort musikintresse där jag när världen är normal går på många spelningar. Det senaste året utan spelningar har gjort mig halv. Kicken av en riktigt bra spelning kan hålla i sig länge, och har jag dessutom träffat en massa trevligt folk på spelningen blir upplevelsen ännu bättre. När det inte är spelningar umgås jag med vänner på krogen. Jag älskar att ha liv och rörelse omkring mig.
Är intresserad av litteratur och samhällsfrågor och läser, skriver och diskuterar mycket sånt.
Jag syr och stickar och gör mina mönster och design själv.
På sistone har jag börjat lära mig mycket om odling, tidigare var det bara en tomatplanta på balkongen, typ.
Jag geocachar vilket är en bra anledning till att besöka nya ställen.
Jag samlar också. Först var det vinyl och jag har en stor samling svenska punksinglar. Nu köper jag fortfarande cd trots att allt finns på nätet, dels för att jag vill stötta musikerna och dels för att jag vill ha den tillgänglig när som helst, även om nätet skulle paja.
Jag har ett hippologbibliotek som innehåller både stamböcker och annan facklitteratur om hästar.
Jag samlar också på skönlitteratur men nu var det ett tag sen jag fyllde på där. Har för mycket böcker så jag måste kunna motivera mig ordentligt inför mig själv för att få köpa nytt.
Häst
Reaktioner på det är det vanliga, är det inte dyrt, tar det inte väldigt mycket tid?
Ja och ja
Vad det säger om mig är väl att jag är smått dum i huvudet
Annars så är det mat och vin som upptar det mesta av min lediga vuxentid. Jag älskar att äta och dricka gott och att laga mat. Något fancy käk blir det inte när jag lagar, är en stökig kock. Men att hitta smakkombinationer och rätt balans, och att se att andra gillar det jag lagat, det är jättekul. Kan lätt lägga en hel kväll på att stå i köket.
Vinintresset är lite dyrare men jag försöker komma iväg på provningar lite då och då.
Nej jag håller med, jag kan inte heller relatera till folk som inte har intressen. Vad gör dom? Ser på teve? Helt obegripligt och fullständigt ointressant att umgås med såna...1000 % häst och har alltid varit bara det Jag har flera områden inom häst som intresserar mig extra mycket, främst foder och hovar.
Möter faktiskt bara positiva reaktioner. Kan också vara för att folk jag träffar irl antingen är vettiga eller vet hut att hålla käften.
Jag funkar inte ihop med folk som inte har starka egna intressen. Fattar inte vad de ägnar sig åt.
Jag tycker allt utom ett gott vatten till maten är barbariJag delar ditt intresse för mat och vin i kombination. Nåt som däremot fått stå tillbaka under pandemin när man inte umgås så mkt med folk. Jag dricker väldigt sällan vin ensam. Folk förstår inte hur jg tycker det är så intressant, men när de får känna ett vin som verkligen passar till maten fattar dom grejen. Men jag förstår inte hur man Inte kan känna att ett vin inte passar med maten, herregud....
Jag tycker allt utom ett gott vatten till maten är barbari