Var/hur gör du det? Nätbutik?Bara i 10-pack. Blir rätt dyrt. Jag som har det på recept i 100-pack har börjat köpa från utlandet, blir typ 90% billigare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var/hur gör du det? Nätbutik?Bara i 10-pack. Blir rätt dyrt. Jag som har det på recept i 100-pack har börjat köpa från utlandet, blir typ 90% billigare.
Ja, om man köper från inom EU så tillkommer ju ingen moms och tull.Var/hur gör du det? Nätbutik?
Ashwagandha. T ex KSM66. Och midnattsblå sammetsgardiner.Blir så trött (bokstavligt talat!) när jag är inne i sånna här perioder där jag sover uruselt! Somnar oftast relativt lätt mellan 22.30-23.30, men sen vaknar jag igen oftast vid 01,03,04,05, sen ringer klockan vid 6. Ibland är jag vaken ett par minuter, i bland en kvart, och ibland någon timme.
Går som sagt i perioder, vissa nätter kanske jag bara vaknar 10 minuter en enda gång. Att sova från det jag somnar tills klockan ringer har dock aldrig hänt. Aldrig någonsin! Och lättväckt till tusen är jag, räcker att nån liten gråsparv börjar sjunga utanför på morgonen så vaknar jag, eller när tidningsbudet kommer där vid 04, eller när grannen kör in sin bil på hans uppfart… Så när jag väl sover så sover jag inte tungt alls.
Jag tycker jag varvar ner innan, och jag somnar som sagt enkelt. Men sen då? Nu har jag haft en lång period igen med detta och det börjar påverka mig fysiskt, känner mig trött och konstig i huvudet, får ”yrsel” och ibland känns det som att ögonen inte hänger med.
Vill inte börja äta några riktiga sömntabletter heller då jag är lite rädd för att dom däckar mig totalt, men finns det något annat jag kan testa för en bättre sömn?