Köp såna man klistar upp istället! Ser ut som "vanliga" krokar (dvs finns massa olika) och iaf våra sitter som berget.
Tack! Vi har sådana till de små handdukarna och de fungerar bra, men de har tyvärr inte hållt för tunga badlakan de heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köp såna man klistar upp istället! Ser ut som "vanliga" krokar (dvs finns massa olika) och iaf våra sitter som berget.
Och nu kom jag på att jag satte även duschen högre än standardGlömde att jag var missnöjd med höjden på duschen. Jag är manlig medellängd och hade inte förväntat mig att den skulle satts så lågt att jag knappt fick plats under. Hantverkaren påstod att han satt den på standardhöjd.
Men har ni kikat på ex. Tesa och Noll hål i väggen? Alltså inte sådana som man bara trycker fast med någon slags dubbelhäftande tejp utan där man typ... speciallimmar upp? De ska ju kunna bära glashyllor och allt möjligt.Tack! Vi har sådana till de små handdukarna och de fungerar bra, men de har tyvärr inte hållt för tunga badlakan de heller
Tack! Vi har sådana till de små handdukarna och de fungerar bra, men de har tyvärr inte hållt för tunga badlakan de heller
Men har ni kikat på ex. Tesa och Noll hål i väggen? Alltså inte sådana som man bara trycker fast med någon slags dubbelhäftande tejp utan där man typ... speciallimmar upp? De ska ju kunna bära glashyllor och allt möjligt.
Hahaha, jag gjorde samma misstag. En krok som inte höll uppe handduken går nu att använda för att lyfta den fullastade rullvagnen som jag råkade lägga den iAngående krokar med klister, jag köpte en variant på IKEA och fäste på vårt kakel, de ville inte sitta utan ramlade ned. Jag lade dem temporärt i fönsterposten - nu sitter de som berget där
Sök på Rimless, det finns både vägghängda och golvståendeJag visste inte att det existerade toaletter utan kant! Blir definitivt en sån i nästa badrum. Jag älskar dock vägghängda, blir enklare att städa.
Jag säger bara AVFUKTARE! Så himla bra i badrummet. Innan vi skaffade den hade vi fuktigt på övervåningen mest hela tiden.Jag är van vid badrum där man måste låta badrumsdörren så öppen efter en vanlig dusch om det någonsin ska bli icke-fuktigt där inne igen... Glömmer oftast bort att det inte nödvändigtvis är så överallt.
Jag ville ha denna, IFÖ SPira ARt WC-stol 6240 pga ingen spolkant, snygg men framför allt lätt att rengöra även på utsidan.Jag visste inte att det existerade toaletter utan kant! Blir definitivt en sån i nästa badrum. Jag älskar dock vägghängda, blir enklare att städa.