strawberrysylt

Trådstartare
Jag skulle logga in på 1177, men läste att man från och med nu behövde något som hette FrejaeID?

Vad är det? Jag har aldrig stött på det förr, så tänkte jag ville fråga.... man hör ju så mycket nu om lurendrejeri. Är detta sant och tillförlitligt?

🤔

Jag skulle logga in på 1177, men läste att man från och med nu behövde något som hette FrejaeID?

Vad är det? Jag har aldrig stött på det förr, så tänkte jag ville fråga.... man hör ju så mycket nu om lurendrejeri. Är detta sant och tillförlitligt?

🤔

När jag googlar ser det ut att vara en internationell e-legitimation.

🤔

Det står att om man har FrejaeID behöver man FrejaeID plus för att fortsatt kunna logga in. Har du vanligt svenskt bankid så behöver du inte tänka på det.

Man behöver väl inte det? Det är väl bara ett av alternativen?

När jag googlar ser det ut att vara en internationell e-legitimation.

Det står att om man har FrejaeID behöver man FrejaeID plus för att fortsatt kunna logga in. Har du vanligt svenskt bankid så behöver du inte tänka på det.

Tack för alla snabba svar!
På min förstasida stod det att det krävdes, men sen när jag klickade vidare så kom jag ju in ändå med vanligt Bank-ID ja. :) Tack!

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
381
Senast: sweep
·
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
524
Senast: Cattis_E
·
Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k... 2
Svar
28
· Visningar
1 918
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 048
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka