Ingen fara! Bättre att göra några få minuter än inga alls.
Jag ska inte klämkäckt påstå att du någonsin kommer att gilla det, men det kan förhoppningsvis göra att du inte känner dig lika pressad att göra klart Precis Allting i ett svep.
Det är jättebra att du tar rätt på den disk du använt så fort du ätit, det gör att diskberget inte växer i rasande fart. Men det vore säkert bättre om du kunde få diskmaskinen installerad ordentligt. Varför har det inte blivit av? Är det stöket hemma som avskräcker så kan jag i stort sett lova att de som gör den typen av jobb har sett det mesta. Är det ekonomin så tycker jag rakt att vi skulle kunna crowdfunda det här på Buke, med tanke på engagemanget för dina trådar.
Tandborstningen har jag också haft svårt med, men jag lyckades till sist klämma in den biten i en redan existerande rutin. Jag går alltid på toa en sista gång innan jag lägger mig för natten, så jag gör helt sonika så att jag borstar tänderna medan jag ändå bara sitter där.
Kanske något liknande kan fungera för dig? Känns borstning övermäktigt - vilket det gärna gör när man inte är frisk, äckelmagade Bukare look away - så tar jag ibland bara en skvätt munskölj istället. Inte optimalt, men bättre än att skippa munhygienen helt.
Jag tror inte att någon där ute håller sina rutiner precis 100% av tiden. Man är ju för tusan ingen övermänniska. Huvudsaken att man inte lägger ner helt bara för att man tappar det någon dag eller flera. Funkar det inte på ett sätt, då får man prova ett annat och se om det passar bättre.