Vad är detta?

Såhär ser den ut från sidan Visa bifogad fil 70377

Det är som en skål med en träkloss på baksidan.
Gängor med tätningslist. Låter inte som specen för att hänga dammsugarslang.
Om en inte utgår från att det är pryttlar taget ur ett helt annat sammanhang för att hemmamecka med då?
Varför hänga den istället för att bara dänga fast med spik/skruv rakt in i väggen bakom?
 
Gängor med tätningslist. Låter inte som specen för att hänga dammsugarslang.
Om en inte utgår från att det är pryttlar taget ur ett helt annat sammanhang för att hemmamecka med då?
Varför hänga den istället för att bara dänga fast med spik/skruv rakt in i väggen bakom?

Murstocken är precis bakom, kan vara därför kanske.
Men nu har jag provat sätta in dammsugaren och det blir bara jättekonstigt. Trångt och meckigt att få dit den och knappt att den hänger kvar..
 
Murstocken är precis bakom, kan vara därför kanske.
Men nu har jag provat sätta in dammsugaren och det blir bara jättekonstigt. Trångt och meckigt att få dit den och knappt att den hänger kvar..
Men kopplade ni bort slangen från dammsugare och munnstycke? Det gör alltid jag för att få in dammsugaren i skåpet.
 
Kan för övrigt meddela att även om man tar av slangen är det sjukt bökigt att få dit den. Tveksam till att det är syftet ändå..
 
Faktiskt riktigt konstigt att vi har använt dammsugare i över 100 år nu och ingen har kommit på någon riktigt bra lösning för förvaringen av dem. Min står framme i det rum som används minst, men det är verkligen inte en optimal lösning, och den tar upp över en m2.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 153
Senast: Anna-Bella
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 211
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 651

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp