Vad är detta?

Jag har aldrig fått det att fungera på ett tillfredställande sätt. Tar mycket plats, slangen vrider sig och slår ner saker etc. Känns bara som att vi borde kommit längre:laugh: Jag vill ha allt enkelt och smidigt.
Min står faktiskt bra i en trappskrubb. Rör med munstycke lutat mot väggen bredvid och slangen på en krok fäst på det trappsteg som har lagom dammsugarslangshöjd. (typ 70?)
Trappskrubb är ovärderligt för, tja allt som inte har en annan plats att vara. :D
 
Min står faktiskt bra i en trappskrubb. Rör med munstycke lutat mot väggen bredvid och slangen på en krok fäst på det trappsteg som har lagom dammsugarslangshöjd. (typ 70?)
Trappskrubb är ovärderligt för, tja allt som inte har en annan plats att vara. :D
Men det faller ju på sin egen orimlighet att jag ska behöva bygga en ny våning på huset så att jag har en trappa så att jag kan ha en skrubb så att jag har någonstans att ha min dammsugare!:wtf::laugh:
 
Min står faktiskt bra i en trappskrubb. Rör med munstycke lutat mot väggen bredvid och slangen på en krok fäst på det trappsteg som har lagom dammsugarslangshöjd. (typ 70?)
Trappskrubb är ovärderligt för, tja allt som inte har en annan plats att vara. :D
Önskar jag hade en.

Mitt hus har dåligt med förvaring. Det blir gärna så när man tar 1880-talets mått och behov och gör modernt hus av det. Jag har ingen städskrubb så min dammsugare står i ett hörn i vardagsrummet :D
 
Jag har aldrig fått det att fungera på ett tillfredställande sätt. Tar mycket plats, slangen vrider sig och slår ner saker etc. Känns bara som att vi borde kommit längre:laugh: Jag vill ha allt enkelt och smidigt.

Vi har ett städskåp med dubbla dörrar, ställer in dammsugaren och hänger upp slangen. Kan inte bli enklare 😁
Hade blivit totalt jävla galen om den stått framme, saker som inte används ska vara undanplockade 😑
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 153
Senast: Anna-Bella
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 211
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 651

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp