Mitt inre barn dör av ha-begär.
Mitt vuxna jag kräks av tanken..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt vuxna jag kräks av tanken..
Äh, yolo.Jag hoppas ditt vuxna jag vinner nästa gång du köper tapet
Det är tur jag bor i hyresrätt och inte får tapetsera.Jag hoppas ditt vuxna jag vinner nästa gång du köper tapet
Vaaaar på bägge?Eller denna
Det är tur jag bor i hyresrätt och inte får tapetsera.
Vaaaar på bägge?
Det gör vi med och det är helt okej att både måla och tapetsera i hyresrätt så länge man återställer efteråt
Rebel Walls The Swedish Forest och HappyWalls Skulls and Snakes.
Så länge inte nya hyresgästen vill ha kvar det då
Tack
Han har ju döskallar på halva kroppen, hur ska han kunna säga nej
Helt sant, min rocker till sambo som älskar gamla döda kungar kan nog sätta sig på tvären
@Voeux alltså jag döööör
Varifrån kommer den översta?
Älskar den undre också.
Kungälskaren kanske går att övertala
Skönt för er.Det gör vi med och det är helt okej att både måla och tapetsera i hyresrätt så länge man återställer efteråt
Skönt för er.
Okej, visste inte det.Jordabalken säger att det är hyresgästens rätt.
Du får måla och tapetsera i vilka färger/mönster du vill, men kan bli återställningsskyldig den dagen du flyttar om inte hyresvärden godkänner din renovering.Okej, visste inte det.
Nu är det inte aktuellt för mig oavsett då jag inte vet hur länge jag kommer bo kvar här.
12 kap 24 a § Bostadshyresgäster har rätt att på egen bekostnad i lägenheten utföra målning, tapetsering och därmed jämförliga åtgärder. Minskar därigenom lägenhetens bruksvärde, har hyresvärden rätt till ersättning för skadanOkej, visste inte det.
Nu är det inte aktuellt för mig oavsett då jag inte vet hur länge jag kommer bo kvar här.
Misstänkte det