Tips på tapet

Helt sant, min rocker till sambo som älskar gamla döda kungar kan nog sätta sig på tvären 🙄😂

@Voeux alltså jag döööör 😍😍😍😍
Varifrån kommer den översta?
Älskar den undre också.
Kungälskaren kanske går att övertala 🙄
Äh, du bor ju typ mitt i landet så överraska pojkvännen med en weekend på något hotell, lämna lägenhetsnyckeln till oss på Buke så kan vi säkert få ihop ett tapetserargäng som kan ta sig dit och fixa klart allt innan ni är hemma igen.

Sen skyller du bara på hyresvärden :up:

Eller roooooooosa :love:

bd2b1d691e07e2cd68958ce33c87263e.jpg

Nej nu ska jag sluta spamma med barntapeter..
Jag skulle säga att det där inte är barntapeter, det är föräldratapeter. Barn kan ha rätt....speciell smak om de får välja helt fritt :D

Jag skulle säga att det där inte är barntapeter, det är föräldratapeter. Barn kan ha rätt....speciell smak om de får välja helt fritt :D
Verkligen!
Skulle inte ha uppskattat dessa som barn. Allt som betydde något i livet var rosa och my little pony. Gärna att både väggar och möbler var illrosa.

Nu gillar jag tapeterna ovan, men som barn skulle de vara för sofistikerade. 😅

Verkligen!
Skulle inte ha uppskattat dessa som barn. Allt som betydde något i livet var rosa och my little pony. Gärna att både väggar och möbler var illrosa.

Nu gillar jag tapeterna ovan, men som barn skulle de vara för sofistikerade. 😅

Jag var precis tvärtom. Som barn skulle det vara mörkblått och svart, jag lekte krig och använde mina dockor till plågsamma dockförsök som en äkta psychounge 😂

Sen blev jag vuxen, älskar rosa, fluff, enhörningar och my little pony 😁

Jag ville ha babyrosa väggar. Mamma sa nej :grin: Det kommer jag också göra som förälder :devil:
Jag ville ha en golvmatta i mitt rum med mönster som dagen efter en fest. Serpentiner, fotspår efter klackar, konfetti, ballonger mm. I pastellfärger. Alla mina kompisar ville också ha den, men det var bara mina föräldrar som vågade stå fast vid "nu ska du få välja hur du vill inreda ditt rum". Jag är så stolt över dem!

Lika stolt som jag är över mitt ena barn som fick välja kläder själv till storasyskonets skolavslutning, och hade en starwars-t-shit, svart nätkjol, fladdermusvingar på ryggen och ett svart svettband runt ena vaden. Asnöjd stod hen i ett hav av tyllklänningar och strukna skjortor med väst utanför kyrkan :heart

Nu menar jag inte att det är någon risk :heart Jag är bara allergisk mot föräldrar som gör sina barn till accessoarer som måste passa in i hemmets stil.

Jag ville ha en golvmatta i mitt rum med mönster som dagen efter en fest. Serpentiner, fotspår efter klackar, konfetti, ballonger mm. I pastellfärger. Alla mina kompisar ville också ha den, men det var bara mina föräldrar som vågade stå fast vid "nu ska du få välja hur du vill inreda ditt rum". Jag är så stolt över dem!

Lika stolt som jag är över mitt ena barn som fick välja kläder själv till storasyskonets skolavslutning, och hade en starwars-t-shit, svart nätkjol, fladdermusvingar på ryggen och ett svart svettband runt ena vaden. Asnöjd stod hen i ett hav av tyllklänningar och strukna skjortor med väst utanför kyrkan :heart

Nu menar jag inte att det är någon risk :heart Jag är bara allergisk mot föräldrar som gör sina barn till accessoarer som måste passa in i hemmets stil.

Håller helt med. En balans är nog min melodi. När det kommer till inredning i varje fall, man är ju flera som delar hemmet. Hur man uttrycker sig i form av kläder känns som en annan femma där individer i högre grad bör få bestämma helt själva.

Jag kan inte bestämma mig för om det här är det värsta jag sett i hela mitt liv eller om den är helt underbar. Både och? :laugh:
Jag tänker att när/om jag nån gång lyckas köpa ett eget hus ska jag tillåta mig att gå helt bananas i nåt badrum. Då kunde den här passa.

Liknande trådar

Hemmet Vi har sagt upp vår hyresrätt och fick igår en bekräftelse på uppsägningen. Det är så trist, en hel sida med enbart "du är skyldig...
2
Svar
26
· Visningar
4 924
Senast: Voeux
·
Hemmet Jag behöver tips. Vi råkade lite spontant köpa nytt hus, så nu ligger vårt gamla ute till försäljning. Men det nya huset består av...
Svar
13
· Visningar
1 685
Senast: Marty
·
Hemmet Vi har snedtak plus lutande väggar i vårt sovrum (så väggen är kanske 1,4 m hög tills dess att taket tar vid) och numera två fula...
Svar
16
· Visningar
1 858
Senast: Efwa
·
Hemmet Är det någon som vill hjälpa mig med lite tapet-inspiration? Jag behöver tapetsera om i vardagsrummet och jag vill gärna ha en fondvägg...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Daff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XVI