Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig är det osannolikt att jag är både gift och gravid. För tre år sedan hade jag nog förlikat mig med ett kulturtantsliv med stort umgänge och gärna kärleksrelationer, men inga barn. Men hoppsan vart livet kan ta en
Wow, vilken grej!Att vi precis köpt den gården jag stod uppstallad på för några år sedan som jag benämnt som det bästa stället jag någonsin haft häst på
Jag tänkte tagga dig när jag såg tråden!!Fråga @Fetaost hur osannolikt det är att jag inte bara har en, utan två, tre och ibland fyra hundar?! Och visst sover de i sängen Och har tagit över köksbordet som utsiktsplats
Dessutom var det hyfsat osannolikt att jag skulle klara av att gå ner 10 kg. Men det har jag gjort, sen i januari
Åh, ja det där. Trodde jag skulle ta mig igenom högskolan. Fick ta ett avbrott pga sjukdom som pajade hela skiten, fortfarande inte kommit igång igen men nu börjar jag se målet så att säga. Dock en fast anställning som faktiskt ger mig någonting. Jag känner mig viktig och jag är uppskattad på jobbet. En rätt sjysst lön också (finns en viss risk att jag får gå ner i lön när jag är klar på högskolan ) så jag ska väl inte gnälla egentligenJag trodde att det skulle gå bra på universitetet och sedan få något bra jobb
Eh, nej.
Nu sitter jag här, 29 år, efter fått sluta på universitetet, en enda visstidsanställning och vet inte riktigt vad jag vill göra.
Det är ju inte riktigt vad jag hade förväntat mig