T-shirts utan tryck

Jag tycker också att newbodys t-shirts är bra och sköna, men de är extremt små i storlekarna, så jag vet inte vilken storlek jag ska ha. Jag har ju liksom gått upp i vikt och är rätt less på kläder som sitter som korvskinn på kroppen.
Efter jag gått upp i vikt så har jag handlat på Bonprix. Finns modeller som är A-linje, longshirt, resår i nederkanten m.fl. varianter som gör att modellerna inte behöver sitta tight och täcker hela magen.
 
jag köper mina t-shirt på lager157 som även säljer via webshop
Vill du ha "figursydda" tjej-tshirt så köp på tjejavdelningen, vill du ha raka t-shirt så köp på herrsidan.
Jag tycker de är "normala" i storlekarna.
 
J
Jag tänkte mer onlinebutiker. Vi har varken HM eller Kappahl här ute på vischan och jag orkar inte shoppa efter en skoldag i stan.

Har för övrigt t-shirts från HM men tycker kvaliten är dålig.
Jag gillar bambu och brukar köpa såna på en sida som heter Vårdväskan. De har även i bomull om man vi ha det. Absolut helt okej kvalitet och utan tryck 🙂
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Finns det något smidigt knep att bli av med tryck på t-shirt? Snabba på processen nedan under kontrollerade former typ. 😅 Synd att...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Avalbane
·
Tjatter Jag vill köpa lite nya t-shirtar typ randiga, och off shoulder. Vart hittar jag det? Tycker att många butiker har så konstiga motiv på...
Svar
1
· Visningar
384
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 829
Senast: Ullmerkott
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 534
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp