Ris är bättre för mig iaf. Men bara potatis är bättre än potatismos för mig.Kanske ska koka lite ris! Funderade först på potatismos men vet inte riktigt om det är snällt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ris är bättre för mig iaf. Men bara potatis är bättre än potatismos för mig.Kanske ska koka lite ris! Funderade först på potatismos men vet inte riktigt om det är snällt.
Usch magkatarr är inte roligt, är de riktigt illa brukar jag värma en vetekudde eller duscha varmt på magen det brukar hjälpa.Ja precis. Det känns som ett sug i magsäcken plus alla andra symptom.
Ska beställa hem lite omeprazol!
Japp. Det växer som....gräs....här också....
Jag känner ett överväldigande behov av att göra skyltar och sätta upp i min trädgård med denna text:
Visa bifogad fil 69814
(är just på väg ut och ta en kamp, kommer jag inte tillbaka så vet ni)
Inte klokt vad det växer just nu !Särbon klippte stora gräsmattan för några dagar sedan... det skulle behövas igen
För mig funkar potatis bäst eller pasta. Ris tycker jag är lite mer svårsmält.Ris är bättre för mig iaf. Men bara potatis är bättre än potatismos för mig.
Duschade varmt, men blev yr och kallsvettig så fick sitta en stund efter. Kanske får bli vetekudde och sängen efter att jag ätit lite ris.Usch magkatarr är inte roligt, är de riktigt illa brukar jag värma en vetekudde eller duscha varmt på magen det brukar hjälpa.
Man passar oftast bäst i sin naturliga hårfärg oavsett nyansVarit och klippt mig och det kom inte fram nåt ljust... det var en överraskning! Trodde inte min naturliga färg var såhär mörk!
Återstår att se om jag ska va mörk eller bli blondin igen... Hmm.
Man passar oftast bäst i sin naturliga hårfärg oavsett nyans
Tror det handlar en del om vana. Du har varit ljus många år nu va?
Då är det nog det. Jag är övertygad om att du kommer att passa i din egen färg. TestaHmm, ja kanske...
Jo, absolut. Det är lääänge sen jag hade min naturliga färg och blond har jag väl varit de senaste typ 6 åren iallafall tror jag...
Då är det nog det. Jag är övertygad om att du kommer att passa i din egen färg. Testa
Tack själv vännen.Jag tycker du är beundransvärd hur du kämpar på trots krämpor
Det är företaget som är inkompetent.
Ja det är ju inte som att jag på något sätt försökte skylla ifrån mig eller någon gång har varit hemma "för skojs skull", utan jag har varit hemma när jag inte varit bra och försökte idag besvara frågorna som ställdes. Kanske uppfattade någon fråga fel, men jag gjorde inte medvetet något dumt (mer än att till sist bli irriterad och svara "sova!" som svar på frågan om vad jag gör på fritiden...). Försökte dessutom förklara att en anledning till att jag varit borta många gånger är för att jag inte känt att det varit ok att jag varit borta så länge som skulle ha behövts första gången (varit borta många gånger pga hälsporre). Vet inte om det till sist gick fram...bara att man säger att du skyller ifrån dig är en enormt dålig attityd.
Ja det är ju inte som att jag på något sätt försökte skylla ifrån mig eller någon gång har varit hemma "för skojs skull", utan jag har varit hemma när jag inte varit bra och försökte idag besvara frågorna som ställdes. Kanske uppfattade någon fråga fel, men jag gjorde inte medvetet något dumt (mer än att till sist bli irriterad och svara "sova!" som svar på frågan om vad jag gör på fritiden...). Försökte dessutom förklara att en anledning till att jag varit borta många gånger är för att jag inte känt att det varit ok att jag varit borta så länge som skulle ha behövts första gången (varit borta många gånger pga hälsporre). Vet inte om det till sist gick fram...
Lyckades iaf säga till chefen att jag åtminstone vill ha en förvarning om vi ska ha sådant möte igen. Nu var det "Hej, kom, vi ska ha möte" och jag hade ingen aning om vad det handlade om förrän vi satt där och då blir det oerhört svårt för mig att hinna tänka ut allt som kanske skulle behöva sägas också
Känns bara så misslyckat allting. Men ja, jag kollar efter andra jobb...