Blev glad! Ett ärende som jag haft på förra jobbet klarade överprövning
Jag har fått ta över en vårdnadshavare som överklagar allt så långt hen kan. Det är ibland lite segt men jag blir bra på att skriva solida underlag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev glad! Ett ärende som jag haft på förra jobbet klarade överprövning
Och här börjar det bli torrt, jag vill ha mera regn. Det regn som utlovas av SMHI den närmsta veckan är bara typ en millimeter åt gången och det räcker inte långt.Men va f....
Det skulle vara uppehåll idag och sedan regna varannan dag ungefär under de närmaste tio dagarna.
Nu vräker regnet ner och SMHI har ändrat det till att det kommer att regna samtliga tio dagar framöver.
ORKA
Jag är också trötter. Efter att ha varit mer aktiv igår än på många månader.Hemma efter stall och handling. Nu är jag trötter!
Imorgon kväll kommer jag vara en blöt fläck! tur att jag varit aktiv idag så att jag kan sova tidigt ikväll ändå. Väckning 5.30Jag är också trötter. Efter att ha varit mer aktiv igår än på många månader.
Men det var det värt.
Känner du som ett sug i magen?Har ätit så mycket smärtstillande i väntan att få komma till tandläkaren att jag tror jag fått magkatarr kanske. Svullen mage, illamående, ont i magen och kallsvettig. Vad äter man som är snällt mot magen när man har magkatarr, tänker att jag lär må ännu mer illa om jag inte äter.
När jag har väldigt ont av magkatarren fungerar bara Mariekex.. Men när magen är mer stabil är ris och kokta grönsaker bra.Har ätit så mycket smärtstillande i väntan att få komma till tandläkaren att jag tror jag fått magkatarr kanske. Svullen mage, illamående, ont i magen och kallsvettig. Vad äter man som är snällt mot magen när man har magkatarr, tänker att jag lär må ännu mer illa om jag inte äter.
Har jobbat idag
Väldigt långsamt och väldigt bredvid kollega men ändå.
Det gick bra men nu är jag slut.
Kanske inte hjälpte att jag hade möte via teams med facket sen också.
Men känns att det är långt till toppform.
Har en deal med rektor att jag kan gå hem om orken tar slut, så jag tar det sakta och långsamt.
Skönt att slippa stuffa runt hemma.
Tänkte premiärklippa gräsmattan nu för kommer inte ha tid dörren på lördag typ sen eftermiddag eller söndag tidigast.
Men glömde tanken hemma och tänker inte åka 5 km extra bara för att tanka den dunken.
Blaha blaha
Japp. Det växer som....gräs....här också....Särbon klippte stora gräsmattan för några dagar sedan... det skulle behövas igen
Känner du som ett sug i magen?
Omeprazol och låt bli stekt mat, inga starka kryddor heller. Yoghurt och kokta ägg brukar funka bra för mig. Fisk är bra också. Tänk "lätt" mat.
När jag har väldigt ont av magkatarren fungerar bara Mariekex.. Men när magen är mer stabil är ris och kokta grönsaker bra.
Och omeoprazol och novalucol.
Särbon klippte stora gräsmattan för några dagar sedan... det skulle behövas igen
Låter utan tvekan som magkatarr då.Ja precis. Det känns som ett sug i magsäcken plus alla andra symptom.
Ska beställa hem lite omeprazol!