Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma härÄr väldigt allergisk mot pollen. Men eftersom jag inte kan garantera att det inte är något annat måste jag avboka min tid hos tandis idag. Dåligt på mer än ett vis
Herregud vad jag är irriterad på folk!
En i min klass tyckte visst att det var en lysande idé att gå till skolan samtidigt som hen väntade på covid-provsvar. Nämnda provsvar var positivt. Det innebär att jag suttit i samma klassrum som någon med covid två dagar i rad och att hela klassen + alla lärare vi träffat ingår i en smittspårning.
Det innebär också att jag riskerar att ha dragit hem covid och att mamma riskerar att få det. Så. Himla. Onödigt.
Jaja. Det är bara att hålla tummarna och hoppas att vaccinet gör sitt så att vi slipper covid!
hur är det med straff på sånt? Att gå till jobbet då är ju straffbart.Nej verkligen inte, ytterst oansvarigt.
Haha, min chef berättade just på ett möte igår om när han bodde i Nya Zeeland och fick en allergisk reaktion p.g.a överkonsumtion av jordgubbar som växte överallt kring deras hus. Han är inte allergisk mot jordgubbar egentligen, men detta var när han ätit 3-5 liter om dagen varje dag i nån vecka...Jag har nu satt i mig tva liter "Hood" jordgubbar. Det ar de godaste jordgubbarna i varlden och den forsta sorten som mognar har. De har varit tillgangliga lite overallt i 3 veckor nu ... men det har ar de forsta jag kopt. Man kan ju undra vad som ar fel med mig nar jag vet hur goda de ar.
De har ocksa borjat skorda ... klover tror jag och nagot annat ocksa. I alla handelser nyser jag som skjutton nar jag kor forbi vissa nyskordade falt.
Det är företaget som är inkompetent.Har precis suttit på världens mest meningslösa möte. Herregud.
-Jaha, du har hög frånvaro pga sjukdom/skada, finns det något vi kan göra för att förbättra läget?
-Jo, vi kan tex göra såhär och såhär.
-Du kan inte bara skylla ifrån dig nu! Vad tänker du att vi ska göra?!
Osv om och om igen. Ungefär.
Hittade till sist några "godkända" svar och fick åtminstone fram att jag inte är nöjd med situationen. Vet inte om det är jag som är helt inkompetent på alla plan eller vad det är frågan om...
Nu är det kanske lite sent.. Men jag höll på att bli vansinnig innan jag hittade den lilla pilen på locket som pekade nedåt, den lilla pilen på burken som pekade uppåt. Snurra på locket så att dessa möts så kunde man "ploppa upp" locket. Det är alltså INTE skruvlock...Barnsäkra pillerburkar som även är (jag) vuxensäkra. Klippt och bänt och skruvat. Plötsligt händer det...
...levaxin över halva golvet som jag fick stoppa tillbaka i burken.