Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som vanligt med oj vad i hela världen tänkte de här och detta är bra i en salig blandningTittar på eurovision.
Katastrof! Har hen inga föräldrar?! Även om hen såklart även har ett eget ansvar. Hoppas ni klarar erHerregud vad jag är irriterad på folk!
En i min klass tyckte visst att det var en lysande idé att gå till skolan samtidigt som hen väntade på covid-provsvar. Nämnda provsvar var positivt. Det innebär att jag suttit i samma klassrum som någon med covid två dagar i rad och att hela klassen + alla lärare vi träffat ingår i en smittspårning.
Det innebär också att jag riskerar att ha dragit hem covid och att mamma riskerar att få det. Så. Himla. Onödigt.
Jaja. Det är bara att hålla tummarna och hoppas att vaccinet gör sitt så att vi slipper covid!
Förbannade idiot. Hur ska smittspridningen stoppas när folk, ursäkta, är klippt dumma I huvudet. Hoppas du och din mor klarar er ❤.Herregud vad jag är irriterad på folk!
En i min klass tyckte visst att det var en lysande idé att gå till skolan samtidigt som hen väntade på covid-provsvar. Nämnda provsvar var positivt. Det innebär att jag suttit i samma klassrum som någon med covid två dagar i rad och att hela klassen + alla lärare vi träffat ingår i en smittspårning.
Det innebär också att jag riskerar att ha dragit hem covid och att mamma riskerar att få det. Så. Himla. Onödigt.
Jaja. Det är bara att hålla tummarna och hoppas att vaccinet gör sitt så att vi slipper covid!
Tack! Ingen aning, vet inte vem det är. Men oavsett så verkar varken eleven eller föräldrarna vara speciellt ansvarstagande… vilket tyvärr är på andras bekostnad. Det är så inte okej att gå till skolan/jobbet medan man väntar på provsvar.Katastrof! Har hen inga föräldrar?! Även om hen såklart även har ett eget ansvar. Hoppas ni klarar er
Nej verkligen inte, ytterst oansvarigt.Tack! Ingen aning, vet inte vem det är. Men oavsett så verkar varken eleven eller föräldrarna vara speciellt ansvarstagande… vilket tyvärr är på andras bekostnad. Det är så inte okej att gå till skolan/jobbet medan man väntar på provsvar.
Kan bara hålla med. Även om man har fått vaccin kan man smitta vidare och restriktioner ska följas. Trodde folk fattade att man ska vara hemma tills provsvar kommer, att man inte ska träffa folk fören tre veckor efter andra sprutan. Folk är grymt nonchalanta.Förbannade idiot. Hur ska smittspridningen stoppas när folk, ursäkta, är klippt dumma I huvudet. Hoppas du och din mor klarar er ❤.