Haft jobbigt möte idag, så belönade mig med att köpa glass på hemvägen. Känner jag mig själv rätt blir det nog glass till lunch.. Kanske sittandes i solen på innergården.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter i soffan och har extremt svenne-dåligt samvete över att jag inte känner för att sätta mig i solen just nu.
Den SKINER JU PÅ BALKONGEN
Tack!Förbannade idiot. Hur ska smittspridningen stoppas när folk, ursäkta, är klippt dumma I huvudet. Hoppas du och din mor klarar er ❤.
Inte förvånad. Tyvärr. Och tror tyvärr inte det alltid hjälper med föräldrarna ens.Katastrof! Har hen inga föräldrar?! Även om hen såklart även har ett eget ansvar. Hoppas ni klarar er
bara att man säger att du skyller ifrån dig är en enormt dålig attityd.Har precis suttit på världens mest meningslösa möte. Herregud.
-Jaha, du har hög frånvaro pga sjukdom/skada, finns det något vi kan göra för att förbättra läget?
-Jo, vi kan tex göra såhär och såhär.
-Du kan inte bara skylla ifrån dig nu! Vad tänker du att vi ska göra?!
Osv om och om igen. Ungefär.
Hittade till sist några "godkända" svar och fick åtminstone fram att jag inte är nöjd med situationen. Vet inte om det är jag som är helt inkompetent på alla plan eller vad det är frågan om...
Verkar ju inte existerahur är det med straff på sånt? Att gå till jobbet då är ju straffbart.
Nu är statusen ändrad till paket på väg, så kanske det kommer i alla fallFortfarande inget paket eller uppdatering av status. I paketet var en armbandsklocka så det skulle inte förvåna mig om det "försvunnit", gissar på 50/50 risk att någon hos PostNord snott klockan
När man får brev om covid-19-vaccination och tydligen varit fullständigt ovetandes om att man tillhör riskgrupp? Lämnar förvisso prover ett par gånger per år men att jag skulle tillhöra riskgrupp har jag inte haft en aning om.
Får väl vara glad som inte blivit sjuk.
Förlåt att jag fnissar men det var lite humor i det
Lyssnade på en podd, där en av personerna också hade fått brev om riskgrupp och hen visste inte heller varför hen var riskgruppNej men alltså noll koll? Vet liksom inte ens för vad som jag tillhör riskgrupp? Hade HSP som liten, får väl anta att det är därför.
Jag äter glass till lunch idag igenHaft jobbigt möte idag, så belönade mig med att köpa glass på hemvägen. Känner jag mig själv rätt blir det nog glass till lunch.. Kanske sittandes i solen på innergården.