Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma igen efter en tur till sjukhuset, en inplanerad biopsi. 8 st spottsköttlar fattigare och 3 stygn rikare på insidan av underläppen :cautious:
Jag är fortfarande bedövad och snurrig för jag fick naturligtvis blodtrycksfall och höll på att svimma under op :down: Så nu tror jag att det blir sängen en stund.
 
Fyfanken vad segt det var att dra upp sig idag för föreläsningen, bara att hinka kaffe (även om min mage inte pallar koffein :rofl:) och lyssna på musik på hög volym innan föreläsningen var receptet för att kvickna till iallafall. Två timmar föreläsning nu på fm och i em angående kalkylering... its gonna be a looooooooong boring day :laugh:
 
Hundpromenaden i ksogen var blöt,. det är vatten överallt!

inser att det blir inget trädgårdsjob idag helelr, det är för vattensjukt.

Så, jag ska sanera mig och åka in till stan istället. Jag har fått första sprutan och räknar med att kunna både prova kläder och fika. Kläder är lie akut. Det var väldigt länge sedan jag kunde köpa något och jag har tappat ett par storlekar så inget sitter vettigt längre. Inte ens min skitsnygg akappa är skitsnygg längre. Den hänger där den inte ska hänga och ärmarna är alldeles för långa. .
 
Har fått telefontid till läkare om 2,5 vecka gällande genetisk utredning. Jag tror de tar ett telefonmöte först för att se att man verkligen är införstådd med vad ett eventuellt positivt provsvar kan innebära. Men är absolut inte säker. Tänker att om det inte var aktuellt att testas överhuvudtaget så hade de nog bara skickat ett brev.
 
Åh, min gulliga stallägare hörde om hunden. Så hon fotade mysbilder på pålle och hans kompis som solar och kliar varann och skickade som uppigande när jag nu inte orkat till stallet. Fint att få se sin pälskling! ❤️
Imorgon ska jag försöka släpa mig dit till mitt ”lilla” hjärta. Idag finns ingen energi alls. Hade helst bara legat i sängen hela dagen. Eller gått i ide i ett år.
 
Fortfarande inget paket eller uppdatering av status. I paketet var en armbandsklocka så det skulle inte förvåna mig om det "försvunnit", gissar på 50/50 risk att någon hos PostNord snott klockan :(
Jag kontaktade precis PostNord igen och den jag talade med trodde att i slutet på denna vecka eller början på nästan skulle "importhanteringen" vara klar. Hoppas kan man ju alltid men jag tar inte ut något i förskott.
 
Det låter gott, ska testa med mayo, ketchup och salladen då också :d

Chips-sandwich låter väldigt udda måste jag säga :cautious: Fish finger kan jag förstå även om det låter lite onödigt att förbereda fisk, steka och panera för att hä den i en macka. :p

Crisp sandwich har även en nära släkting i chip butty, alltså en macka med tjocka pommes och valfria tillbehör i. Med tillbehör menar jag vinäger eller ketchup eller HP-sås, inga grönsaker eller sådant krafs ;)
 
Hittade rosetten från senaste "tävlingen" i brevlådan 🥳
16213435469913485359479301565636.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 339
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 103
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
63 64 65
Svar
1 280
· Visningar
35 378

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp