VerkligenOj vad otäckt och synd =/ hoppas det gick bra för vederbörande!
Senast jag hörde verkade inget brutet iaf så håller tummarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VerkligenOj vad otäckt och synd =/ hoppas det gick bra för vederbörande!
Fortfarande inget paket eller uppdatering av status. I paketet var en armbandsklocka så det skulle inte förvåna mig om det "försvunnit", gissar på 50/50 risk att någon hos PostNord snott klockanVäntar fortfarande på mitt paket. Det enda som hänt är att Postnord uppdaterat med att de fått paketet men inte mer.
PolisanmälFortfarande inget paket eller uppdatering av status. I paketet var en armbandsklocka så det skulle inte förvåna mig om det "försvunnit", gissar på 50/50 risk att någon hos PostNord snott klockan
Haha, borde kanske göra det men PostNord tycker jag skall vänta ett tag till och säger att det beror på att de har mycket att göra.Polisanmäl
Då brukar de dyka upp
Jag kontaktade precis PostNord igen och den jag talade med trodde att i slutet på denna vecka eller början på nästan skulle "importhanteringen" vara klar. Hoppas kan man ju alltid men jag tar inte ut något i förskott.Fortfarande inget paket eller uppdatering av status. I paketet var en armbandsklocka så det skulle inte förvåna mig om det "försvunnit", gissar på 50/50 risk att någon hos PostNord snott klockan
Det låter gott, ska testa med mayo, ketchup och salladen då också
Chips-sandwich låter väldigt udda måste jag säga Fish finger kan jag förstå även om det låter lite onödigt att förbereda fisk, steka och panera för att hä den i en macka.
Mätt lär man bli iaf.Crisp sandwich har även en nära släkting i chip butty, alltså en macka med tjocka pommes och valfria tillbehör i. Med tillbehör menar jag vinäger eller ketchup eller HP-sås, inga grönsaker eller sådant krafs
macka med tjocka pommes låter hemskt... och vinäger Men kan va intressant bara för att... får bestämma mig om jag ska testa el inte efter chipsmackanCrisp sandwich har även en nära släkting i chip butty, alltså en macka med tjocka pommes och valfria tillbehör i. Med tillbehör menar jag vinäger eller ketchup eller HP-sås, inga grönsaker eller sådant krafs