Men menar ni på riktigt att ni inte hört talas om fisktacos? Sen innehåller orginalreceptet kanske inte fiskpinnar men tycker det funkar strålande en vanlig onsdag typ
Fisk tAcos ar en klar favorite ... men med farsk fisk och inga fiskpinnar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men menar ni på riktigt att ni inte hört talas om fisktacos? Sen innehåller orginalreceptet kanske inte fiskpinnar men tycker det funkar strålande en vanlig onsdag typ
Min lilla älskling blev lite hängig och konstig. Gick jättefort.. Sambon hämtade bilen för att köra oss till vet. Då dog hon i min famn. Jag fattar verkligen ingenting och går sönder. Hon var ju en pigg och glad skit som inte är sjuklig. Mitt hjärta!
Sova i annat husNågon som har tips på hur man hanterar byggdamm under pågående renovering?
It's bloody everywhere!
Den är knepig om man inte vet innebörden från början.Idag kände jag mig lite autistisk på en av lektionerna där man skulle tolka ordspråk. Jag kan inte det, kan bara dem som jag lärt mig. Gick dock hyfsat bra då jag kan de flesta sen innan, men vissa andra är ju fullständigt ologiska. Typ "lägga rabarber på"
Jag föredrar att säga vad jag menar utan att blanda in några blad
Min lilla älskling blev lite hängig och konstig. Gick jättefort.. Sambon hämtade bilen för att köra oss till vet. Då dog hon i min famn. Jag fattar verkligen ingenting och går sönder. Hon var ju en pigg och glad skit som inte är sjuklig. Mitt hjärta!
Man hyr in mig en gång i veckan så kommer jag och städar!Någon som har tips på hur man hanterar byggdamm under pågående renovering?
It's bloody everywhere!
Idag är Kailzies födelsedag. Femton år.
Det var ju meningen att hon skulle vara med.
jag kan lugna dig med att det känns nästan lika trots van flyttare och med nyinköp hus i Skåne 40 mil bort, när jag skrev papper förra vecka o bet var jag super pepp, nu efter att ha roddat saker,möbler,lev från div online butiker så är jag bara trött o frustrerad,men det kommer bli bra för oss alla som ska flytta eller som jag bo under sommaren o sen när det passar mig.Men åh tack allihop! Så vansinnigt skönt att jag inte är ensam över att bara tycka det är skitjobbigt. Så lätt att tänka att något är fel på en när alla är hur glada som helst och man själv typ jag vill bryta ihop och krama katten
Tror jag hade känt annorlunda om det var så att jag hade saker med mig, men jag har bara två cafestolar och ett cafebord än så länge. På lördag blir det handla på Ikea.
Känns lite bättre nu när jag är på ridskolan. Hoppas morgondagen känns lite mer positiv
Perfect,när kan du och vart skickar jag adressen?Man hyr in mig en gång i veckan så kommer jag och städar!
Det är jättegottFiskpinnar och aioli i tortillabröd?! Hur kom du på den sammansättningen?
Svarar båda samtidigt. Det stämmer att det var ett fall av att ta vad man har Ville använda upp tortillabröden och allt jag hade hemma var fiskpinnar, visade sig va jättegott dessutom Ni får testa