Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för sÄ fina ord! Hon var en vÀldigt udda fÄgel. PÄ ett bra sÀtt! Och hon har lÀmnat ett stort tomrum. Idag har vi pratat roliga minnen och Àr sÄ tacksamma över hur mÄnga sÄdana vi fÄtt tack vare henne.à h nej sÄ hemskt Jag beklagar sÄ!
Hon har verkligen varit en favorit hÀr pÄ Buke, och dina fina beskrivningar av henne har gjort mig mer Àn övertygad om att en pappis stÄr pÄ önskelistan nÀr det Àr dags för nÀsta fyrbening i familjen.
Det lÄter gott, ska testa med mayo, ketchup och salladen dÄ ocksÄDet Àr jÀttegott
Ypperlig grej det dÀr. Gott med hellmans mayo, lite ketchup och sallad ocksÄ
Sambon lÀrde mig fish finger sandwiches ocksÄ, de gillar mackor britterna...
MĂ„ste fortfarande testa en crisp-sandwich.
(Japp, chips-sandwich )
Jag gillar ocksĂ„ fladdermöss ! Brukar ligga i soffan och titta pĂ„ dem nĂ€r de "zoomar" förbi vĂ„rt vardagsrumsfönster. NĂ€r man kommer ut hĂ€r pĂ„ kvĂ€llen flyger de ibland VĂLDIGT nĂ€ra ens huvud....Kom precis in efter sista rastningen med vĂ„fflan. Det slĂ„r mig varje gĂ„ng jag tar en kvĂ€llpromenad hur mycket jag absolut Ă€lskar fladdermöss! Har aldrig bott nĂ„gonstans dĂ€r det finns sĂ„ mĂ„nga, och lĂ€ngsmed kanalen i parken dĂ€r det stĂ„r sporadiska lyktor under trĂ€den kommer de verkligen till sin rĂ€tt nĂ€r de fladdrar och dyker.
Det lÄter gott, ska testa med mayo, ketchup och salladen dÄ ocksÄ
Chips-sandwich lÄter vÀldigt udda mÄste jag sÀga Fish finger kan jag förstÄ Àven om det lÄter lite onödigt att förbereda fisk, steka och panera för att hÀ den i en macka.
Jag med, lÄter synnerligen mÀrkligt Jag har en vag tanke om att fara till Wales eller England nÀr pandemin Àr över, fÄr sÀtta upp det pÄ listan att prova bara för att det lÄter sÄ udda!Visst gör det? Tydligen tvÄ skivor formbröd med smör och vanliga lÀttsaltade chips. Jag Àr konfunderad..
Men en fish finger sandwich gÄr snabbt om man Àr lat och bara petar in lite fÀrdigköpta stekta fiskpinnar
SjÀlvklart Àr fÀrsk fisk godare men jag tycker inte fiskpinnar Àr ett vÀrdelöst snabbmatstips för en stressig vardag. Möjligen kÀnner jag sÄ för att jag har massa smÄ barn..Fisk tAcos ar en klar favorite ... men med farsk fisk och inga fiskpinnar
Oj vad otÀckt och synd =/ hoppas det gick bra för vederbörande!Usch, pÄ vÀg till kontoret och kÀnner mig helt förstörd. Vad jag gissar Àr björk-allergin verkar ha spridit sig till ögonen dÀr jag inte brukade ha problem innan. Boka tid pÄ VC idag alltsÄ
IgÄr var det dessutom lÄngtur, som tyvÀrr slutade med en ryttare pÄ marken och ambulans tillkallad. Tror inte riktigt jag processat det, sÄg det inte heller dÄ jag var framför.. Men sent blev det och skulle helst sova fyra h till.