athena_arabians
Trådstartare
Har fått nycklar till lägenheten och hängt där sedan 10. Nu sitter jag hos pappa och äter lite mat.
Är super stressad över allt som ska göras och att jag inte har koll på någonting känns det som. Det är så mycket så jag vet inte riktigt vad jag ska börja med och det jag tänkte att jag vill börja med hinner jag inte för det är så mycket annat. Sjukt olustig känsla över att nyckeln till min dörr även låser upp porten? Fattar inte hur det ens funkar. Då kan ju vem som helst komma in i min lägenhet.
Det som stressar mig mest är att alla andra är glada, men jag känner ingen glädje över huvud taget utan det är mer klump i magen och jag vill bryta ihop och gråta. Jag borde vara glad, det här är få förunnat. Men jag kan inte jag är bara nervös över att något ska gå fel och har någon olustkänsla/panik känsla.
Det är helt normalt att oroa sig och undra vad man tagit sig för när det gäller större förändringar. Det ger sig och snart kommer du att ha boat in dig och katten så ni stortrivs
Edit: För mig var det ingen stor grej att ta över huset (och hus innebär ju lite annat pyssel än lägenhet). Jag har ju vuxit upp här så jag är van vid allt som behöver grejas med.