Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fått nycklar till lägenheten och hängt där sedan 10. Nu sitter jag hos pappa och äter lite mat.

Är super stressad över allt som ska göras och att jag inte har koll på någonting känns det som. Det är så mycket så jag vet inte riktigt vad jag ska börja med och det jag tänkte att jag vill börja med hinner jag inte för det är så mycket annat. Sjukt olustig känsla över att nyckeln till min dörr även låser upp porten? Fattar inte hur det ens funkar. Då kan ju vem som helst komma in i min lägenhet.

Det som stressar mig mest är att alla andra är glada, men jag känner ingen glädje över huvud taget utan det är mer klump i magen och jag vill bryta ihop och gråta. Jag borde vara glad, det här är få förunnat. Men jag kan inte jag är bara nervös över att något ska gå fel och har någon olustkänsla/panik känsla.

Det är helt normalt att oroa sig och undra vad man tagit sig för när det gäller större förändringar. Det ger sig och snart kommer du att ha boat in dig och katten så ni stortrivs :)

Edit: För mig var det ingen stor grej att ta över huset (och hus innebär ju lite annat pyssel än lägenhet). Jag har ju vuxit upp här så jag är van vid allt som behöver grejas med.
 
Har fått nycklar till lägenheten och hängt där sedan 10. Nu sitter jag hos pappa och äter lite mat.

Är super stressad över allt som ska göras och att jag inte har koll på någonting känns det som. Det är så mycket så jag vet inte riktigt vad jag ska börja med och det jag tänkte att jag vill börja med hinner jag inte för det är så mycket annat. Sjukt olustig känsla över att nyckeln till min dörr även låser upp porten? Fattar inte hur det ens funkar. Då kan ju vem som helst komma in i min lägenhet.

Det som stressar mig mest är att alla andra är glada, men jag känner ingen glädje över huvud taget utan det är mer klump i magen och jag vill bryta ihop och gråta. Jag borde vara glad, det här är få förunnat. Men jag kan inte jag är bara nervös över att något ska gå fel och har någon olustkänsla/panik känsla.
Andas ;) :). Och nej som andra sagt kan såklart bara du komma in i din lgh, ingen annan :). Så spännande att få sätta din egen prägel på boendet! ❤. Är ju osäker på hur gammal du är, alltså om du flyttar hemifrån för första gången eller om du varit hemma en vända, men minns hur spännande det var att flytta hemifrån (fast det på ett sätt satt långt inne då jag verkligen stortrivdes i mitt föräldrahem) 🥰.
 
Har fått nycklar till lägenheten och hängt där sedan 10. Nu sitter jag hos pappa och äter lite mat.

Är super stressad över allt som ska göras och att jag inte har koll på någonting känns det som. Det är så mycket så jag vet inte riktigt vad jag ska börja med och det jag tänkte att jag vill börja med hinner jag inte för det är så mycket annat. Sjukt olustig känsla över att nyckeln till min dörr även låser upp porten? Fattar inte hur det ens funkar. Då kan ju vem som helst komma in i min lägenhet.

Det som stressar mig mest är att alla andra är glada, men jag känner ingen glädje över huvud taget utan det är mer klump i magen och jag vill bryta ihop och gråta. Jag borde vara glad, det här är få förunnat. Men jag kan inte jag är bara nervös över att något ska gå fel och har någon olustkänsla/panik känsla.
Ta det lugnt
Andas
Du behöver ju inte stressa med nåt.
Jag har flyttat måååååånga gånger.
Att nyckeln passar till porten med är ju smidigt, men ingen annan kommer in i din lägenhet för det.
:)
 
Såg fram emot lite sol och värme idag som SMHI hade utlovat. Men det lyckades de inte hålla så värst länge. Såklart. Det är ju SMHI....Klart.se verkar visa verkligheten bättre
😆
.
 
Min lilla älskling blev lite hängig och konstig. Gick jättefort.. Sambon hämtade bilen för att köra oss till vet. Då dog hon i min famn. Jag fattar verkligen ingenting och går sönder. Hon var ju en pigg och glad skit som inte är sjuklig. Mitt hjärta! ❤️😭
:cry: Neeeeeeej!! Vad fruktansvärt för dig, ååååh vad jag lider med dig nu :cry::heart:heart:heart
 
Yes, jag har faktiskt fått något gjort idag! :up: Satte på en maskin tvätt, fixade och städade i ett hörn av mitt sovrum och planterade om en liten krukväxt. Även om det känns lite futtigt så intalar jag mig att det är väldigt bra med tanke på hur svårt jag haft för det hittills :heart
 
Min lilla älskling blev lite hängig och konstig. Gick jättefort.. Sambon hämtade bilen för att köra oss till vet. Då dog hon i min famn. Jag fattar verkligen ingenting och går sönder. Hon var ju en pigg och glad skit som inte är sjuklig. Mitt hjärta! ❤️😭
Jag beklagar sorgen, sån chock när det går så fort :(
 
Jobbat. APT.

Lyssnat när en förälder öst ur sig en massa frustration med noll öppning för input. Lyssnat på en annan som inte verkar inse hur förälderns eget beteende påverkar barnet. Vilket iofs är fallet med den första också. Men det är nice att vara två i alla ärenden, kan bolla och ventilera direkt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 342
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 111
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
63 64 65
Svar
1 296
· Visningar
35 924

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp