Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt men jag trodde du visste bättre än så. Varför i hela fridens namn skulle polisen använda Gmail? Men men, jag släpper det där nu. Blir bara förundrad över vilka som går på sånt här.Det stod Polisen.se@gmail
Du fixar det!Insåg i veckan att jag inte har en plan b. Om jag inte klarar provet på den förberedande kursen så kommer jag inte in på dem riktiga utbildningen. Och jag har ingen plan alls för vad jag ska göra om jag inte klarar det.
Inte hunnit noja över det förrän nu. Så nu fick jag världens ångest över det.
Så nu pluggar jag för att distrahera mig och för att det känns som att det är det enda som kan lindra ångesten.
Tack!Du fixar det!
Förlåt, men jag tycker inte att det var så himla snällt skrivit. Någon blir rädd och bekymrad när hen först ser mailet och delar detta. Sedan får personen en massa kommentarer om hur denne borde "fattat bättre.Förlåt men jag trodde du visste bättre än så. Varför i hela fridens namn skulle polisen använda Gmail? Men men, jag släpper det där nu. Blir bara förundrad över vilka som går på sånt här.
Du får tycka det. Jag trodde att dagens internetanvändare har mer erfarenhet och kunskap än så.Förlåt, men jag tycker inte att det var så himla snällt skrivit. Någon blir rädd och bekymrad när hen först ser mailet och delar detta. Sedan får personen en massa kommentarer om hur denne borde "fattat bättre.
Vad sägs om empati och förståelse?
Det regnar och jag behöver gå ut och hämta tvätten. Är inte så sugen
Du får tycka det. Jag trodde att dagens internetanvändare har mer erfarenhet och kunskap än så.