Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min lilla älskling blev lite hängig och konstig. Gick jättefort.. Sambon hämtade bilen för att köra oss till vet. Då dog hon i min famn. Jag fattar verkligen ingenting och går sönder. Hon var ju en pigg och glad skit som inte är sjuklig. Mitt hjärta! ❤️😭
Jag är återigen så, så ledsen för din skull. Vilken fruktansvärd chock. Kramar och ta hand om dig. <3
 
Sambon körde oss till Strömsholm för lämnande av hunden till kremering. Det känns så ofattbart att det kunde gå så fort. Hon var ju inte sjuklig eller så gammal. Ena stunden brister hjärtat och andra fattar man ingenting.
Det är så otroligt tomt här hemma. Hon var ju med mig 24/7 och Max 50 cm bort. Oftast på eller mot mig. Älskade hjärtat, så här skulle det ju inte bli! ❤️
Det var så fruktansvärt att se henne försvinna och inte kunna hjälpa henne.
Sambo och uppfödaren sa att det var väl iofs bra att hon fick sluta fort och i mattes trygga famn hemma och inte bland en massa petande, främmande veterinärer. Men att inte kunna hjälpa henne... Den paniken glömmer jag aldrig. 💔
 
Sambon körde oss till Strömsholm för lämnande av hunden till kremering. Det känns så ofattbart att det kunde gå så fort. Hon var ju inte sjuklig eller så gammal. Ena stunden brister hjärtat och andra fattar man ingenting.
Det är så otroligt tomt här hemma. Hon var ju med mig 24/7 och Max 50 cm bort. Oftast på eller mot mig. Älskade hjärtat, så här skulle det ju inte bli! ❤️
Det var så fruktansvärt att se henne försvinna och inte kunna hjälpa henne.
Sambo och uppfödaren sa att det var väl iofs bra att hon fick sluta fort och i mattes trygga famn hemma och inte bland en massa petande, främmande veterinärer. Men att inte kunna hjälpa henne... Den paniken glömmer jag aldrig. 💔
Jag tänkte lite samma sak, att hon mådde bra in till det sista och fick somna in själv hemma i din famn - det är få förunnat. Men självklart blev det en fruktansvärd chock för dig, jag beklagar verkligen din förlust! :heart:heart:heart
 
Oh @tuaphua Jag ar sa ledsen och beklagar verkligen. Vilken mardrom att ga igenom😢

Det har vadret ar bade bra och inte. Det ar 28*C utomhus (narmare 32*C pa var framsida) just nu och jag kor ACn for fullt for att fa ner temperaturen innomhus infor natten. Det lar bli runt 8*C over natten :cautious: sa om det bara ar svalt nog nar vi gar och lagger oss behover vi inte kora ACn hela natten. Jag gillar verkligen inte luften nar ACn gar, sa den gar bara ett par timmar varje kvall just nu ... men de sager att varmeboljan ska lagga sig och vi ska fa rimliga temperaturer runt 20*C igen. :cool:
 
Pust! Var så trött att jag försov mig till jobbet (och mobilen hade laddat ur) så bara sätta fart och åka! Sovit förskräckligt dåligt inatt; vaknat för halsen var otäckt torr och jag drömde mysko sen flera gånger på grund av kattsaten! Det var tacken för han skulle slippa sova ute i regnet inatt!
 
Sambon körde oss till Strömsholm för lämnande av hunden till kremering. Det känns så ofattbart att det kunde gå så fort. Hon var ju inte sjuklig eller så gammal. Ena stunden brister hjärtat och andra fattar man ingenting.
Det är så otroligt tomt här hemma. Hon var ju med mig 24/7 och Max 50 cm bort. Oftast på eller mot mig. Älskade hjärtat, så här skulle det ju inte bli! ❤️
Det var så fruktansvärt att se henne försvinna och inte kunna hjälpa henne.
Sambo och uppfödaren sa att det var väl iofs bra att hon fick sluta fort och i mattes trygga famn hemma och inte bland en massa petande, främmande veterinärer. Men att inte kunna hjälpa henne... Den paniken glömmer jag aldrig. 💔

Åh, jag beklagar verkligen! 💔😭 Vilken chock! 😢

Men vilken trygghet att få somna in i din famn som sagt. Och vilket fint liv hon haft att kunna vara med dig 24/7. ❤️
 
Sambon körde oss till Strömsholm för lämnande av hunden till kremering. Det känns så ofattbart att det kunde gå så fort. Hon var ju inte sjuklig eller så gammal. Ena stunden brister hjärtat och andra fattar man ingenting.
Det är så otroligt tomt här hemma. Hon var ju med mig 24/7 och Max 50 cm bort. Oftast på eller mot mig. Älskade hjärtat, så här skulle det ju inte bli! ❤️
Det var så fruktansvärt att se henne försvinna och inte kunna hjälpa henne.
Sambo och uppfödaren sa att det var väl iofs bra att hon fick sluta fort och i mattes trygga famn hemma och inte bland en massa petande, främmande veterinärer. Men att inte kunna hjälpa henne... Den paniken glömmer jag aldrig. 💔
Har du kunnat sova något alls inatt ? 💔. Skickar massa styrkekramar ❤
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 343
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 111
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
64 65 66
Svar
1 305
· Visningar
36 204
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp