Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka står det mellan?Letar nya löparskor. Börjar nog närma mig ett beslut.
Landade i Asics gel pulse 12 gtx pch hoppas det blir bra.Vilka står det mellan?
Men vilken chock för dig. Mardröm!Min lilla älskling blev lite hängig och konstig. Gick jättefort.. Sambon hämtade bilen för att köra oss till vet. Då dog hon i min famn. Jag fattar verkligen ingenting och går sönder. Hon var ju en pigg och glad skit som inte är sjuklig. Mitt hjärta!
Åhnej beklagar! Hur gammal var hon?Min lilla älskling blev lite hängig och konstig. Gick jättefort.. Sambon hämtade bilen för att köra oss till vet. Då dog hon i min famn. Jag fattar verkligen ingenting och går sönder. Hon var ju en pigg och glad skit som inte är sjuklig. Mitt hjärta!
Jag fick ett handskrivet brev för ett tag sedan! Från Jehovas vittnen...Kul! Man blir alldeles förvånad när det kommer riktiga, personliga pappersbrev numera ju. Hon kommer säkert att uppskatta det, tror att det i sådana situationer många gånger bara faller på att ingen liksom tar sig i kragen för att börja återuppta kontakten - och det är ju synd.
Men kära nån, så ofattbart ledsamt! heartMin lilla älskling blev lite hängig och konstig. Gick jättefort.. Sambon hämtade bilen för att köra oss till vet. Då dog hon i min famn. Jag fattar verkligen ingenting och går sönder. Hon var ju en pigg och glad skit som inte är sjuklig. Mitt hjärta!
Men å fy vilken chock, jag beklagar verkligen ❤❤❤Min lilla älskling blev lite hängig och konstig. Gick jättefort.. Sambon hämtade bilen för att köra oss till vet. Då dog hon i min famn. Jag fattar verkligen ingenting och går sönder. Hon var ju en pigg och glad skit som inte är sjuklig. Mitt hjärta!
Min lilla älskling blev lite hängig och konstig. Gick jättefort.. Sambon hämtade bilen för att köra oss till vet. Då dog hon i min famn. Jag fattar verkligen ingenting och går sönder. Hon var ju en pigg och glad skit som inte är sjuklig. Mitt hjärta!
ÅnejMin lilla älskling blev lite hängig och konstig. Gick jättefort.. Sambon hämtade bilen för att köra oss till vet. Då dog hon i min famn. Jag fattar verkligen ingenting och går sönder. Hon var ju en pigg och glad skit som inte är sjuklig. Mitt hjärta!
De är mycket bra skor, det är de och Brooks som funkar bäst för mig!Landade i Asics gel pulse 12 gtx pch hoppas det blir bra.
Springer mest på asfalt och grusväg för tillfället så då verkar dem mest lämpliga. Har nu Asics sonoma (tror jag) som jag är väldigt nöjd med men är mer terränganpassade, så det var däremellan jag velat mest. Går en hel del i terräng dock och skiljer väl inte riktigt mellan skorna då... Asics är jag trogen sen länge, passar mina fötter bra.
Många många kramarMin lilla älskling blev lite hängig och konstig. Gick jättefort.. Sambon hämtade bilen för att köra oss till vet. Då dog hon i min famn. Jag fattar verkligen ingenting och går sönder. Hon var ju en pigg och glad skit som inte är sjuklig. Mitt hjärta!
Så hemskt!Min lilla älskling blev lite hängig och konstig. Gick jättefort.. Sambon hämtade bilen för att köra oss till vet. Då dog hon i min famn. Jag fattar verkligen ingenting och går sönder. Hon var ju en pigg och glad skit som inte är sjuklig. Mitt hjärta!
Men å @tuaphuaMin lilla älskling blev lite hängig och konstig. Gick jättefort.. Sambon hämtade bilen för att köra oss till vet. Då dog hon i min famn. Jag fattar verkligen ingenting och går sönder. Hon var ju en pigg och glad skit som inte är sjuklig. Mitt hjärta!
Min lilla älskling blev lite hängig och konstig. Gick jättefort.. Sambon hämtade bilen för att köra oss till vet. Då dog hon i min famn. Jag fattar verkligen ingenting och går sönder. Hon var ju en pigg och glad skit som inte är sjuklig. Mitt hjärta!
Men gud så fin! Ögonen och rosanäsan!Precis kommit hem efter 12h i bil med släp pga har hämtat hem barnens ponny som varit utlånad på foder över 1 år.
Trött men nöjd!
Visa bifogad fil 69633
Vet inte vad jag ska säga,värre än så kan det inte bli. KramMin lilla älskling blev lite hängig och konstig. Gick jättefort.. Sambon hämtade bilen för att köra oss till vet. Då dog hon i min famn. Jag fattar verkligen ingenting och går sönder. Hon var ju en pigg och glad skit som inte är sjuklig. Mitt hjärta!