Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
'Milla sover fortfarande medan Diva gor sitt basta for att vacka henne sa dagen kan borja. :cautious: Diva har det mest enerverande gnall ... men Camilla som bredde ut armarna som om hon ville omfamna varlden i gar eftermiddag och med det mest underbara leendet sa, "It's been such a lovely day today!" sover efter en dag med mycket lek och lara.
I gar larde hon sig att sanden i sandladan maste blotas for att hon skulle kunna gora sandslott ... och att hinken behovde vara overfull for att det skulle bli bra torn. :) Jag alskar att se barn lara sig :heart
I dag ska hon forst fa pankakorna som blev kvar efter lunch i gar och sedan ska vi aka och byta ut ett par av vara 15 ar gammla slangar som numera bara viker sig sa vi kan vattna ordentligt ... och satta pa spridaren pa baksidan tills lillebror kommer.
och dad vaknade hon och vi har redan varit och handlat 👍
 
Så sjukt rastlös, men också så sjukt trött för att ta tag i något... Hatar den här känslan! :cautious:

BORDE börja med maten, BORDE lägga i en tvätt, BORDE dammsuga och damma, och jag BORDE packa in kläder i garderoben. Men vad gör jag? Sitter som ett ufo på en pinnstol i köket med en kopp kaffe och kollar in i väggen med tom blick....🙄
Mina sympatier, jag har haft så där sedan jag förlorade jobbet och flyttade till föräldrarna. Skulle behöva packa upp det sista och ställa i ordning saker, men sover mest på dagarna och är trött samtidigt som det börjar pirra i benen och i dåliga samvetet :cautious:
 
Fy 17 för E4 söderut på söndagen i kristihimmelfärdshelgen :banghead:
Vi trodde att vi startat innan själva rushen, men det hade tydligen varit en olycka tidigare och efterdyningarna på den var köer köer köer... :arghh:
Det som brukar ta 1,5 timme tog idag 3 timmar, ändå hittar vi "bakvägarna" så vi tog de som fanns.

Men nu sitter jag nyduschad med nytvättat hår och myser med en kopp te :d
 
Precis kommit hem efter 12h i bil med släp pga har hämtat hem barnens ponny som varit utlånad på foder över 1 år.
Trött men nöjd!
IMG_20210516_133004.webp
 
Har skrivit ett brev - ett riktigt brev - till en vän till mig som jag tappat mycket kontakt med. Vi var bästa vänner fram tills vi var 18, sedan gled vi isär. Återupptog kontakten några år senare men vi kommer liksom aldrig tillbaka till hur det var förr. Blev nostalgisk och skrev ett brev till henne :) Så får vi se om hon svarar :)
 
Har skrivit ett brev - ett riktigt brev - till en vän till mig som jag tappat mycket kontakt med. Vi var bästa vänner fram tills vi var 18, sedan gled vi isär. Återupptog kontakten några år senare men vi kommer liksom aldrig tillbaka till hur det var förr. Blev nostalgisk och skrev ett brev till henne :) Så får vi se om hon svarar :)

Kul! Man blir alldeles förvånad när det kommer riktiga, personliga pappersbrev numera ju. Hon kommer säkert att uppskatta det, tror att det i sådana situationer många gånger bara faller på att ingen liksom tar sig i kragen för att börja återuppta kontakten - och det är ju synd.
 
Har skrivit ett brev - ett riktigt brev - till en vän till mig som jag tappat mycket kontakt med. Vi var bästa vänner fram tills vi var 18, sedan gled vi isär. Återupptog kontakten några år senare men vi kommer liksom aldrig tillbaka till hur det var förr. Blev nostalgisk och skrev ett brev till henne :) Så får vi se om hon svarar :)
Älskar att skriva riktiga brev!
 
Jag tittar på Bones och väntar på att nagellacket ska torka lite till innan jag går och lägger mig. Ingen lust att jobba imorgon men blir nog en bra dag ändå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 343
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 112
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 323
· Visningar
36 567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp