Jag har börjat dejta, kör inte tinder utan happy pancake, ngn mer som gör det här?
Jag testade i några dagar. Det var det värsta jag varit med om. Otroligt mycket nötter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har börjat dejta, kör inte tinder utan happy pancake, ngn mer som gör det här?
Fick ställa in i eftermiddag. Var så trött vid lunch att jag flexade ut och gick och la mig. Känner inte att jag fixar att åka iväg och träffa en ny människa då. Han tog det bra, så hoppas vi kan ses nästa helg iställetVerkar faktiskt bli en träff på fredag Har inte dejtat på jättelänge, men har chattat med en kille på tinder ett par dagar, så varför inte ses och se om det klickar. Lär bli en promenad eller så bara
Ja lite min känsla också tyvärr!Jag testade i några dagar. Det var det värsta jag varit med om. Otroligt mycket nötter.
Det är så kul att läsa dina uppdateringar om hur det framskrider! Så positivt. Ibland känner jag det som allt det här med dejting måste innebära massa trassel, oro och problem. Men du påminner om att det faktiskt kan vara lätt och kul(som det bör)
Alltså, jag misströstar lite. Har en massa nya matchningar på Tinder, men ingen som känns särskilt interessanta. Några vill träffas men jag kan oavsett inte nu pga fölvak, och kan inte heller bestämma något inom de närmsta veckorna iom jag vet inte när märrarna behagar föla... Känner mig dock sjukt ensam nu som alla mina tidiagre singla kompisar gått och skaffat pojkväner, och blir lite ledsen att jag inte ska lyckas hitta någon.
Samtidigt så är jag jättetrist över att relationen med DB blivit "förstörd" efter det som hände för några veckor sedan. Nu som vi äntligen kommit varandra så nära, vi hade börjat planera att jag skulle få träffa barnen, osv... Jag var nöjd och lycklig så som det var, även om inte allting var perfekt. Numera är det knappt vi skriver, och mest "smalltalk"... som jag sa till honom då när det begav sig så känns det som att allt vad jag tyckte var bra mellan oss gått förlorad. Och ja, det gör ont. Särskilt att han inte verkar bry sig något särskilt, eller vågar visa att han gör det.. Om jag är tysst en dag eller två så frågar han hur det är med mig, men that's it, liksom.
Så ja. Jag letar efter någon ny. Men det är skitsvårt.
Hade jag varit i din situation hade jag valt nån av matchningarna och försökt få till en bra kontakt i skrift, det kanske tom kan vara bra att skjuta lite på att ses och under en period se om man klickar i text först? Jag är ju också all for att ge folk en chans som kanske inte på pappret ser ut att exakt vara det man letar efter.
Förstår VERKLIGEN om du är ledsen för DB men jag tror att det på sikt är det bästa. Du är värd någon som vill ha just dig, och på det sätt som känns bra för dig.
Vad hände med polytjejen?
Tycker du det är en rolig kommentar?"-Alltså Tomas, jag måste bara fråga. Är dina föräldrar syskon?"
Som jag skrev, jag har aldrig varit så oproffesionell mot en kund tidigare men efter ett halvårs ändlösa diskussioner där han kallade mig både det ena och andra rann bägaren bara överTycker du det är en rolig kommentar?
Som jag skrev, jag har aldrig varit så oproffesionell mot en kund tidigare men efter ett halvårs ändlösa diskussioner där han kallade mig både det ena och andra rann bägaren bara över