Min har inte gjort detPuttar på den här tråden eftersom jag tänker köpa en balja men undrar om plasten lätt missfärgas av badbomber, oljor m.m? Funkar det med en vit eller kommer det se ut som att en clown har möglat i den efter en stund?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min har inte gjort detPuttar på den här tråden eftersom jag tänker köpa en balja men undrar om plasten lätt missfärgas av badbomber, oljor m.m? Funkar det med en vit eller kommer det se ut som att en clown har möglat i den efter en stund?![]()
Min har inte gjort detär väl iofs bara 15-20 bomber in ännu, men ser inga tecken på det öht.
Inte som jag har märkt. Har ett rosa så eventuella missfärgningar syns nog inte heller lika väl som om det vore ett vitt.Puttar på den här tråden eftersom jag tänker köpa en balja men undrar om plasten lätt missfärgas av badbomber, oljor m.m? Funkar det med en vit eller kommer det se ut som att en clown har möglat i den efter en stund?![]()
Våran är grön och nej inga missfärgningar såhär efter ett år i alla fallInte som jag har märkt. Har ett rosa så eventuella missfärgningar syns nog inte heller lika väl som om det vore ett vitt.
@Fjordfrälst du badar ju en del? Märkt av missfärgning?
Inte som jag har märkt. Har ett rosa så eventuella missfärgningar syns nog inte heller lika väl som om det vore ett vitt.
@Fjordfrälst du badar ju en del? Märkt av missfärgning?
Våran är grön och nej inga missfärgningar såhär efter ett år i alla fall.
Har ej köpt någon, när jag hade råd så fanns de ej i lager. Nu har jag inte råd. Avvaktar för att se om de kommer in på lager igen, misstänker att coronan delvis låg bakom varför de inte fanns i lager osv.Ja, @TheRedLightning - hur har det gått?!
Men vilken sjukt rolig bild
Jag är rätt kort - 152 cm och har sjunkit ned i badkaret :-)Men vilken sjukt rolig bild
Vad händer här?
Tänker ju direkt att baljan är jättestor men sen ser jag tvättmaskinen och blir helt förvirrad![]()
Jag trodde de var väldigt mycket mindre, har inte sett ett i verklighetenJag är rätt kort - 152 cm och har sjunkit ned i badkaret :-)
Är ju en medföljande slang dock inte jättelång så det bästa är ju nära avloppet ändå....Jag skulle kunna tänka mig en sån då vi inte heller har badkar, men hur tömmer man bäst ut vattnet efter
Finns det nån slang eller så om man inte kan ställa direkt över avlopp?
Vi har duschkabin så vi kan inte ställa i duschen.![]()
Är ju en medföljande slang dock inte jättelång så det bästa är ju nära avloppet ändå....
Mätte den; slang och koppling är omkring 55 cmLåter toppen! Ska nog slå till!![]()
Åh, tack! Det blir ju jättebra!Mätte den; slang och koppling är omkring 55 cm.
Tjoho