Badbalja för vuxna

Min har inte gjort det :) är väl iofs bara 15-20 bomber in ännu, men ser inga tecken på det öht.

Det låter ju väldigt lovande, tack så mycket! Förstår ju att slitage över tid kan göra att plasten blir tråkig men det är ju en annan sak. Det vore däremot trist att missfärga den på dag ett liksom :p
 
Puttar på den här tråden eftersom jag tänker köpa en balja men undrar om plasten lätt missfärgas av badbomber, oljor m.m? Funkar det med en vit eller kommer det se ut som att en clown har möglat i den efter en stund? :D
Inte som jag har märkt. Har ett rosa så eventuella missfärgningar syns nog inte heller lika väl som om det vore ett vitt.

@Fjordfrälst du badar ju en del? Märkt av missfärgning?
 
20200906_213040.webp
 
Jag skulle kunna tänka mig en sån då vi inte heller har badkar, men hur tömmer man bäst ut vattnet efter 😳
Finns det nån slang eller så om man inte kan ställa direkt över avlopp?
Vi har duschkabin så vi kan inte ställa i duschen. 🤔
 
Jag skulle kunna tänka mig en sån då vi inte heller har badkar, men hur tömmer man bäst ut vattnet efter 😳
Finns det nån slang eller så om man inte kan ställa direkt över avlopp?
Vi har duschkabin så vi kan inte ställa i duschen. 🤔
Är ju en medföljande slang dock inte jättelång så det bästa är ju nära avloppet ändå....
 
I väntan på badrumsrenovering med ett riktigt badkar så köpte jag en sådan och den fungerar helt klart. Den är ju ganska djup så jag som är 175 cm lång har inga problem med att bada i den.
Min är vit och har inte blivit missfärgad, bara att skura ur den så är den som ny igen.
Förvaras inne i duschen bakom duschdörrarna, får plats ganska precis där.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 024
Senast: MML
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 803
Senast: Whoever
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 930
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Min dotter är 5 år och har ridit mycket och haft egen shettis sedan hon föddes. Hon rider mkt bra för sin ålder dvs skritt, trav och...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
13 111
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp