Behövs ju nÀstan skumpa för att fira, tiden (8 Är!) utan badkar Àr Àntligen över
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Första badet tog jag ihop med en bacardi breezer .Behövs ju nÀstan skumpa för att fira, tiden (8 Är!) utan badkar Àr Àntligen över
Haha! Första badet tog jag ihop med en bacardi breezer .
Jag Àlskar min badbalja som jag nu haft nÄgra Är. Har till och en gÄng badat i den tillsammans med min dÄ sexÄriga dotter. Kanske lite trÄngt dÄ men det gick ÀndÄ bra.
Ett tips för nÀr man ska fylla den med vatten Àr att skruva av sjÀlva duschhandtaget och trÀ slangen genom handtaget och sen skruva dit handtaget igen. Jag hade problem innan med hur jag enklast skulle fÄ i vattnet men det hÀr fungerar vÀldigt bra och jag kan göra annat medan vattnet fylls pÄ.
Som lÄng person som mest har ben och armar i vÀgen överallt sÄ Àr jag vÀldigt imponerad över komforten och att det gick att fÄ ner hela kroppen under vatten utan problem. Det hÀnder liksom inte i ett vanligt gammalt badkar.
De flesta badkar Àr urkassa. De gamla, gamla gÄr att bada i som lÄng person, men de flesta hotell har ju inte mer Àn ett förstorat duschkar att ligga och blaska runt i.
Nu blev ju jag sugenOch man kan lyfta ut den pÄ terrassen i solen