Badbalja för vuxna

Jag Àlskar min badbalja som jag nu haft nÄgra Är. Har till och en gÄng badat i den tillsammans med min dÄ sexÄriga dotter. Kanske lite trÄngt dÄ men det gick ÀndÄ bra.
Ett tips för nÀr man ska fylla den med vatten Àr att skruva av sjÀlva duschhandtaget och trÀ slangen genom handtaget och sen skruva dit handtaget igen. Jag hade problem innan med hur jag enklast skulle fÄ i vattnet men det hÀr fungerar vÀldigt bra och jag kan göra annat medan vattnet fylls pÄ.
 
Jag Àlskar min badbalja som jag nu haft nÄgra Är. Har till och en gÄng badat i den tillsammans med min dÄ sexÄriga dotter. Kanske lite trÄngt dÄ men det gick ÀndÄ bra.
Ett tips för nÀr man ska fylla den med vatten Àr att skruva av sjÀlva duschhandtaget och trÀ slangen genom handtaget och sen skruva dit handtaget igen. Jag hade problem innan med hur jag enklast skulle fÄ i vattnet men det hÀr fungerar vÀldigt bra och jag kan göra annat medan vattnet fylls pÄ.

Smart! Jag hade turen att mitt duschhandtag var tillrÀckligt platt för att kunna trÀs igenom baljans handtag utan att tas isÀr, sedan insÄg jag att det dessutom var tillrÀckligt tungt för att bara kunna lÀggas pÄ botten utan att behöva vaktas oavsett :up:

Nybadad. NyfrĂ€lst. Nöjd 😍 BĂ€sta köpet under 2021 i alla kategorier.

Som lÄng person som mest har ben och armar i vÀgen överallt sÄ Àr jag vÀldigt imponerad över komforten och att det gick att fÄ ner hela kroppen under vatten utan problem. Det hÀnder liksom inte i ett vanligt gammalt badkar.
 
Som lÄng person som mest har ben och armar i vÀgen överallt sÄ Àr jag vÀldigt imponerad över komforten och att det gick att fÄ ner hela kroppen under vatten utan problem. Det hÀnder liksom inte i ett vanligt gammalt badkar.

De flesta badkar Àr urkassa. De gamla, gamla gÄr att bada i som lÄng person, men de flesta hotell har ju inte mer Àn ett förstorat duschkar att ligga och blaska runt i.
 
De flesta badkar Àr urkassa. De gamla, gamla gÄr att bada i som lÄng person, men de flesta hotell har ju inte mer Àn ett förstorat duschkar att ligga och blaska runt i.

VÀrst tycker jag det Àr nÀr kanterna Àr lÄga sÄ det saknas stöd för nacken/övre delen av ryggen, i kombination med en hal yta sÄ halkar Ätminstone jag bara runt och fÄr svÄrt att slappna av.
 

Liknande trÄdar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förÀndras, i bland relativt förutsÀgbart, och i bland Ät helt ovÀntade hÄll. Jag förstÄr att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 024
Senast: MML
·
Relationer TrÀffade en kille pÄ tinder för lite mer Àn ett Är sedan. Han bodde 5 h ifrÄn mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 803
Senast: Whoever
·
  • LĂ„st
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bĂ€sta beslutet för mig, men frĂ„n att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 930
Senast: Snurrfian
·
HÀstmÀnniskan Min dotter Àr 5 Är och har ridit mycket och haft egen shettis sedan hon föddes. Hon rider mkt bra för sin Älder dvs skritt, trav och...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
13 111
Senast: Badger
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp