Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får plantera en egen liten bokskog, bor du nära kusten skall det funka. Men det kanske blir dina barn eller barnbarn som får uppleva det som skogJag skulle vilja bo längre från vägen än vad jag gör idag och närmare vattnet, jag ser sjön från huset men skulle vilja vara ännu närmare. Och så skulle jag vilja kunna rida i den fantastiskt bokskogen vi red i när vi var i Frankrike utanför Evreux.
Kan man flytta bokskogen till Västernorrland?
Släkt, vänner och familj är inget jag tar hänsyn till i den här frågan oavsett. Det är MITT liv och ska jag orka leva det så måste jag bo där jag trivs. Med det sagt, någonstans i zon 1 för jag gillar verkligen inte vintern, och vill ha fler växter som klarar zon 1. Detta eftersom man var tvungen att välja Sverige Annars hade jag valt något land där hästarna har bete så gott som året runt.Om ni kunde välja helt fritt, var i Sverige skulle ni vilja bo?
Utan att ta hänsyn till närhet till släkt, vänner och familj eller arbete och att ekonomin inte heller påverkar.
Men visst är Sörping en urmysig gammal stad .Jag har bara varit i Visby en enda gång, men att bo där innanför murarna vore en dröm! (Dock inte så passande med tanke på storstadsmänniskan i mig )
Söderköping är också en dröm för mig, i en villa inne i gamla centrum
Tänk att alla städer såg ut så förr, innan dom rev alltihop för att bygga domushus och andra betongkolosserMen visst är Sörping en urmysig gammal stad .
sant!Tänk att alla städer såg ut så förr, innan dom rev alltihop för att bygga domushus och andra betongkolosser
Så himla svårt! Jag är en sådan där som lätt förälskar mig i platser och som sällan får nog av en vacker plats. Har därför så svårt att säga "endast här vill jag vara" och skulle ekonomi och praktiska aspekter inte vara en faktor, och jag håller mig till endast Sverige (öppnar jag dörrarna härifrån så blir valet helt jäkla omöjligt) så skulle jag vilja bo halvårsvis typ.Om ni kunde välja helt fritt, var i Sverige skulle ni vilja bo?
Utan att ta hänsyn till närhet till släkt, vänner och familj eller arbete och att ekonomin inte heller påverkar.