Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej inte kattblötmat men jag har tuggat på hundfoderbitar och godis rätt frekvent när de ska delas i småbitarStötte på den här artikeln om en kvinna som äter kattmat. Jag ger Mjau burkmat till min katt och den ser ut ungefär som köttpaté och luktar inte illa men aldrig att jag själv frivilligt skulle äta den, inte ens en lite smakbit.
https://www.aftonbladet.se/matdryck/a/ng9LbJ/karin-ahlborg-darfor-ater-jag-kattmat
De gillar väl den typen av lukt.
Det är ju inte som att man tycker gräs eller naturlig mat för betesdjur är gott heller. Och hästen är väl inte så sugna på havskräftor med aioli tex.
Jag har typ alltid haft hundar och alltid haft fri tillgång på deras foder. Det ingår för barn att lära sig att inte röra deras mat och vatten. Första barnet, i dag 19 år, lärde sig krypa och smakade på torrfodret och tyckte det smakade fy fan och så var den saken avklarad, vattenskålen var dock svårare att få honom att låta bli, men det gick med lite omflyttande på sagda unge varje gång han var där.Jag åt gladeligen kattmat som barn (torrfoder) så till nivån att den fick ställas i pannrummet som jag var rädd för, annars åt jag hela tiden
Har provsmakat dreamies och sånna sticks till katter och det tillhör bland det vidrigaste jag smakat, även ofrivilligt råka smaka latz portionspåsar.
Men kan absolut smaka, äta däremot nej fy tusan, i kris absolut men frivilligt nej tack.
När jag jobbade i butik hittade jag en gång en öppnad blötmat till hund med ett tydligt draget finger i. Hittades enbart för att det luktade vidrigt, var en härlig hög med maggots där i då, jag höll på att spy rakt ut framför kunder så fick kuta till lagret och be en kollega fixa det
James May har berättat att folk på riktigt äter kattmat pga fattigdom, och han gjorde en paj med kattmat i som han sedan åt av. Jag kan säga som så att jag kunde inte se hela den videon, men den ska finnas..... Han påstår även sig ha smakat "rå" kattmat och att det är godare än det ser ut, men inte skitgott precis.Det brukade skämtas förr om att fattigpensionärer fick leva på kattmat. Idag, nja, Megaras mat kostar mer i kilopris än min och jag är betydligt mer noggrann med hennes diet och portioner än med mig själv.
Nej tack till kattmat under normala förhållanden. Men blir det katastrof och vi sitter fast tillsammans utan något annat att äta så visst. Fråga hellre vad jag skulle äta innan jag åt kattmat. Vilket är det mesta.
James May har berättat att folk på riktigt äter kattmat pga fattigdom, och han gjorde en paj med kattmat i som han sedan åt av. Jag kan säga som så att jag kunde inte se hela den videon, men den ska finnas..... Han påstår även sig ha smakat "rå" kattmat och att det är godare än det ser ut, men inte skitgott precis.
Så, om zombisarna kommer ska jag tänka på James May kattmatspaj.... men annars tror jag jag föredrar andra pajer!
Jag skulle egentligen inte vilja påstå att jag är kräsen, men något kräsen är jag trots allt, så så länge jag inte vet om det så skulle jag nog inte ha några problem.Barf skulle jag iofs inte ha något emot att äta om jag kan tillaga det först. Innehåller antagligen mer rena köttprodukter än falukorv.
Jag undrar vad de gör med maten som gör att det stinker så mycket... Katter har ju bra luktsinne, borde bli som en käftsmäll för dom?
Röstade nej! Men när jag var i tioårsåldern rastade jag en tax. Ägarinnan skickade alltid med hundchoklad som jag inte kunde motstå. Kanske fördel för taxen, den lilla hunden kunde inte mått bra av att äta all den chokladen själv
Jag undrar vad de gör med maten som gör att det stinker så mycket... Katter har ju bra luktsinne, borde bli som en käftsmäll för dom?
Dom är chokladknapparna minns även jag. Det var gott och jag undrar fortfarande vad exakt dom innehöll. Hoppas verkligen att det bara var choklad och ingenting annatRöstade nej! Men när jag var i tioårsåldern rastade jag en tax. Ägarinnan skickade alltid med hundchoklad som jag inte kunde motstå. Kanske fördel för taxen, den lilla hunden kunde inte mått bra av att äta all den chokladen själv