Men kan du inte skapa egna träningspass i appen och föra över till klockan?
Nope
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men kan du inte skapa egna träningspass i appen och föra över till klockan?
Så värdelöst! Det har jag tagit för givet att alla modeller av Garmin kan.
Så värdelöst! Det har jag tagit för givet att alla modeller av Garmin kan.
Vilken modell är det du har?AW. Absolut. Tvekade också pga batteritiden men den är faktiskt jättebra. Jag talar i den, pratar in sms, snabbsvarar förinställda svar, har emojis osv. Om jag trillar av hästen ringer den 112 och tre kontakter (den funktionen har Garmin också). När jag löptränar kan jag strömma musik utan att ha med mobilen (om man har ett tillägg i abonnemanget och använder musik, inte Spotify). Sedan finns en massa appar som gör allt möjligt. Mkt smidigare är Garmin och mer smart Men om man är träningsnörd är det Garmin som gäller. Den är bättre för träningsstatistik om man är riktigt nördig. Men AW är rätt okej på det också. Jag är jättenöjd!!
Har du en med endast GPS eller med cellular?Apple Watch helt klart. Har en SE och den är så jäkla bra. Va inte kompis med den i början men nu har jag den varje dag. Suveränt att kunna svara och prata i klockan, har nästan aldrig med mej telefonen längre utan svarar i regel i klockan och sammankopplar med "in ear" lurar. Kör Spotify ifrån klockan också. Tror inte det gick på äldre modeller men med nyare går det.
Batteriet laddar supersnabbt.
Femman, ska jag ha. Säger dottern.Vilken modell är det du har?![]()
GPS + Cellular varianten kan du koppla till ditt E-sim på mobilabonnemanget så du kan använda klockan utan att telefonen är i närheten. Tex kan du ut och springa och lyssna på spotify utan att behöva släpa med telefonenen.Vad är det för skillnad på GPS+Cellalur och bara GPS?
Är en Apple Watch SE jag tittar på.
Vad jag kan googla mig till är det något med Wi-Fi? Eller sim-kort?
Kan man kolla med sin operatör om man har möjlighet att koppla ett e-sim till sin mobil?GPS + Cellular varianten kan du koppla till ditt E-sim på mobilabonnemanget så du kan använda klockan utan att telefonen är i närheten. Tex kan du ut och springa och lyssna på spotify utan att behöva släpa med telefonenen.
Det tror jag alla svenska operatörer erbjuder men det ingår inte i alla abonnemang. Så kolla med din operatör.Kan man kolla med sin operatör om man har möjlighet att koppla ett e-sim till sin mobil?
Jag har en GPS+ cellular, så med e-sim så jag kan ta emot och ringa samtal, sms Mail mm.Har du en med endast GPS eller med cellular?