Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Denna vintern behöver jag riktiga vinterkängor. Förra vintern genomled jag i gummistövlar med dubbla ullstrumpor och det gick med nöd...
Svar
14
· Visningar
1 127
Skola & Jobb Har du gjort det? Hur gick det? Hur dumt är det egentligen? 🙈 Som bekant för vissa har jag nyss bytt jobb. Det känns inte bra och även...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 912
Senast: cambodia
·
Mat Googlat recept på lingonsylt idag....men blev inte mycket klokare.... ;) Varierande sockermängder. Bara strösocker. Hälften strösocker...
2
Svar
25
· Visningar
2 120
Senast: honung
·
Mat Nu börjar äntligen tomaterna mogna och lagade första tomatsåsen igår! Jag vill såklart ta tillvara på så mycket som möjligt, ännu...
2
Svar
22
· Visningar
1 967
Senast: Fruentimber
·
Juridik & Ekonomi Hade ett företag som tog ut ett UC på mig utan godkännande eller att jag har något med dem att göra. Måste jag göra något eller finns...
Svar
14
· Visningar
884
Senast: lil-sis
·
Kultur Nu är det dags för höstens bokbingo :banana: För er som inte varit med tidigare så är detta en lek för att bredda vårt läsande och...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
8 942
Skola & Jobb Jag har suttit en stund och funderat över vad jag ska har för rubrik, vet inte riktigt om jag träffat rätt. Så här: Jag har börjat en...
2
Svar
22
· Visningar
1 920
Senast: Pilot
·
  • Låst
Tjatter Såpskurar altanen :up: Isis fick span på en fågel när hon satt på kylen jag har på altanen :laugh:
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 441
Kropp & Själ Är det någon här som själv har, eller känner någon som har, Ehlers-Danlos syndrom? Jag har flera gånger skrivit inlägg här på Buke om...
Svar
12
· Visningar
2 219
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag har fått ett mail om kallelse till läkare. Men, det står ju inte vad det gäller. Det står bara besök så jag misstänker att det är...
2
Svar
27
· Visningar
2 846
Senast: Enya
·
Fritid Vad gäller på kommunala idrottsplatser? Får vem som helst använda löparbanorna under öppettider om det inte pågår nån tävling eller...
Svar
9
· Visningar
1 195
Senast: snorp
·
Relationer Att följa och ta hand om ett barn som växer upp ger en oerhörd egen personlig utveckling. Jag tycker att det märks tydligt vilka som...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
10 377
Senast: Elo
·
Samhälle Det här stör mig något enormt, om han får pengarna hoppas jag de går till offren...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 687
Senast: Hedinn
·
Trädgård & Växter Jag har en fråga som jag väljer att ställa här istället för i palettsbladstråden. När man driver upp palettblad från frö finns två...
Svar
6
· Visningar
938
Senast: Fruentimber
·
Kropp & Själ Jag får kramp i vaderna och fötterna på daglig basis. Det kan komma närsomhelst hursomhelst och helt utan förvaring. Det går över fort...
Svar
18
· Visningar
969
Senast: sthu
·
Tjatter Jag har aldrig druckit en red bull. Vågar inte prova heller lär väl bli fast då :rofl: ☠️
13 14 15
Svar
291
· Visningar
15 890
Juridik & Ekonomi Detta är säkert rätt korkade funderingar men skit samma. Jag ser ofta inlägg i mitt fb-flöde från folk i USA som belyser det svåra...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 760
Senast: mamman
·
Fritid Ska sätta ihop en tjusig presentkorg till en kollega, och tänkte en flaska bubbel, något tjusigt att dricka den ur och lite tilltugg. Så...
2
Svar
30
· Visningar
2 557
  • Låst
Hemmet Förra tråden uppe i två tusen inlägg, så vi fortsätter rensningen här :) Någon mer som tröttnat på sina saker ? Fått något sålt...
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
108 369
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Brukar ni variera vilken massör ni går hos? Under åren har det blivit besök hos några olika, beroende på var jag har jobbat. I år gick...
2
Svar
21
· Visningar
1 176
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp