Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Gick igenom en större handväska som jag ska slänga då den är trasig och har trasiga dragkedjor. Jag hittade följande: 13 pennor...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 907
Senast: sthu
·
Kläder & Bli fin Jag älskar verkligen mina speedcross men att byta skor var fjärde månad är mer än min ekonomi klarar. Det är de för dyra för och fyra...
2
Svar
30
· Visningar
1 292
Senast: Angel
·
IT & mobiler Jahopp, har kommit in på min utbildning och ska alltså spendera de närmsta två åren med att vara student :nailbiting: (YES!) Ska plugga...
2
Svar
25
· Visningar
1 681
Senast: Lightzone
·
Kropp & Själ Jag har nu flera gånger (inte så sällan av vaccinmotståndare) fått höra att ett vaccin mot en sjukdom inte kan godkännas om det finns en...
Svar
18
· Visningar
1 171
Senast: manda
·
Relationer Jag har laddat ner appen GoFrendly för att hitta lite nya bekantskaper. Men det finns ingen nära mig. En timme bort finns en del men...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
22 972
Senast: Motacilla
·
Kropp & Själ Jag ska snart få tandställning, först ska jag få en nattgrej, metallbåge som man spänner fast i nacken, ska ha den 14 timmar per dygn...
Svar
10
· Visningar
763
Senast: monster1
·
IT & mobiler Jag behöver köpa ett skal till dotterns iPad. Hon har en iPad Pro 12.9 första gen (den jättestora som kom 2018). Hittar inget bra, det...
Svar
0
· Visningar
423
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Har haft p-spruta de senaste 3 åren. Har vid alla tillfällen utom 2 fått den i skinkan. 1 gång tidigare samt i måndags fick jag en...
Svar
2
· Visningar
673
Tjatter Blev lite ledsen över det. han var en bra komiker.
Svar
9
· Visningar
748
Senast: Flixon
·
Tjatter Som kan hjälpa mig? Att köpa nya numret av situation stockholm och skicka det på posten till mig?
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Barbabelle
·
Skola & Jobb Hur mycket är det normalt man har lunchrast och övrig rast under en 8 timmar lång arbetsdag?
7 8 9
Svar
164
· Visningar
10 841
Kropp & Själ Får det inte att fungera på 1177, går in på mina sidor, väljer ”hitta och lägg till” under mottagningar. Sen söker jag fram...
Svar
16
· Visningar
954
Senast: Rosett
·
Tjatter Jag vet inte vad jag skulle skriva för rubrik... Här om dagen hörde jag maskinens "krossa alla fönster" för första gången igen på typ...
2
Svar
30
· Visningar
1 981
Senast: sorbifolia
·
Skola & Jobb Jag sitter och kollar massor på olika utbildningar. Det känns absolut lockande och jag kan tänka mig allt mellan enstaka kurser till...
2
Svar
34
· Visningar
2 583
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Fick två "åldersvårtor" ( :p ) borttagna från ryggen i fredags. Inga stygn krävdes, utan det räckte med plåster. Plåster med VÄLDIGT bra...
Svar
12
· Visningar
1 561
Kropp & Själ Är nyfiken på att höra om någon varit med om liknande. Var hängig i går och fick feber i går em som sedan steg till 39,5 under kvällen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 471
Senast: Kristall10
·
Hemmet Har ni några tips på riktigt bra kökshanddukar som absorberar bra, och inte är helt plaskblöta när man torkat en sked och en kopp, typ...
2
Svar
24
· Visningar
1 730
Senast: Nahar
·
Relationer Vad fungerar vad gäller öronproppar att sova med? Jag hoppas kunna resa snart och då med tåg, samt iom jag vaknar idag av snarkningar...
2
Svar
25
· Visningar
2 462
Senast: Blimblom
·
Kropp & Själ Borttaget, se nedan…. Help!
Svar
4
· Visningar
749
Senast: myzzan
·
Kropp & Själ Jag får träffa arbetsterapeut, men det ger inte riktigt vad jag förväntar mig. Det jag förväntar mig är verktyg för att själv orka rodda...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 803
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp