Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typ ingen aning, den är helt bottenlös. Men jag trivs med stor handväska har flera och byter ibland. (jag tänker räkna med att det finns läsglasögon, solglasögon, ca tre läppstift (som jag använder som lipsyl) ett ritblock, förhoppningsvis någon penna, kalender, plånbok, en pocketbok jag läser, div kvitton, kanske choklad, stora hörlurar, små hörlurar, en buff för håret, några klämmor för håret, div nycklar, det finns inte en frukt i den men det borde det och en mobil (hopps såg en binda och en armékniv också)Gick igenom en större handväska som jag ska slänga då den är trasig och har trasiga dragkedjor. Jag hittade följande:
13 pennor
2 postitblock
1 förpackning compeed hälplåster vad det nu gjorde däri brukar alltid förvara det i badrumsskåpet
20 ibuprofen på olika kartor, brukar ha några i väskan för akut huvudvärk, mensvärk o.s.v. och jag brukar lägga i nya när de gamla tagit slut. Har uppenbarligen inte letat så noga innan jag lagt i nya.
1 reflexväst
5 läppstift i olika färger, trodde inte ens jag ägde så många brukar nästan aldrig använda det
Diverse papper, bl.a. en hotellfaktura, som jag fick för tre år sen, en utnyttjad biljett till GHS för några år sen, en utnyttjad biljett till operan. Säger väl nåt om hur ofta jag städat väskan ordentligt
Diverse skräp av olika slag
Ska bli bättre ordning i min nya handväska, jag har köpt en mindre modell denna gången, jag klarar ju uppenbarligen inte av för stora handväskor
Vad har du i din handväska?
Handväska, vad är det? Mobilen får plats i BH:n
Ja det är från tiden då jag hade min gamla golf, den var old style med nyckel i låset som gällde. Praktiskt med brännare på vintern när det är is och man inte får upp bildörren@Exile vad har du minibrännaren till?
Jag känner en del har lagt till saker för att man någon gång har behövt det, och känner att jag vill ha en förklaring till det.
Vilka fina!Eftersom jag byter väska var och varannan dag beroende på humör och outfit och bara använder väska modell gympapåse, och ibland ryggsäck, så har jag delat upp nästan allt i necessärer för att det inte ska bli totalt kaos.
Rosa med marsvin: Allt som har med kort, pengar och kvitton att göra. Kan även hamna annat som är viktigt.
Svart med katt: Hygiensaker. Våtservetter, pappersnäsdukar, tamponger, trosskydd, tops, plåster i olika storlekar, munsårsplåster och handsprit.
Ljusblå med enhörningar: Teknikprylar. Två sorters laddare, hörlurar, ibland selfiepinnen och allt annat som har med teknik att göra.
”Drugs bunny”: Säger nog sig själv haha! Mediciner, smärtstillande, andra tabletter, nässpray och öronproppar.
Blåmönstrad med katt: Hundgrejer. Bajspåsar, blinkhalsband, karda, klotång, snoddar och fästingplockare.
Holografisk med fjärilar: Allt annat. Paraply, hårborste, spegel, sax, kombinationstång, syset, tejp, måttband, skruvmejsel med bits, penna, block, pincett och en ask med hårsnoddar, säkerhetsnålar, kanyl, öppnapinne till mobilen, hårnålar, nagelfil, nagelklippare och superlim.
Ligger fritt: Glasögon i fodral, mobil och nycklar. Där ska ligga påsar också men jag glömmer alltid lägga tillbaka dem efter att jag handlat
Visa bifogad fil 75534
Ha! Så låter det alltid när man skaffat sig en ny väska oavsett storlek. I nya väskan ska det vara ordning och reda... 2 månader senare råder det nästan alltid kaos i mina väskor. Använder själv bara väska på jobbet att ha matlåda i. Men jag kan lova att den väskan är ganska full av allt annat bra att ha som nästan aldrig används.