Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Två gifta makar utan barn. Maken går bort och kvinnan ärver honom. När kvinnan går bort, vem ärver henne? Bara hennes syskon? Eller...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: Ramona
·
Juridik & Ekonomi Antalet män som hävdar sexsomni vid våldtäkt ökar tydligen. D.v.s. att man våldtagit i sömnen och därigenom blir frikänd för att det...
Svar
17
· Visningar
1 218
Senast: Zinfernia
·
Kropp & Själ Min burk på 5000IE börjar ta slut, så måste köpa mer. Får gärna finnas på apotea :) Har ni några tips? Äter annars: omega3, B12, järn...
2
Svar
30
· Visningar
1 713
Senast: Takire
·
Tjatter Jag går i 8an, förra året när ja börja 7an så kände jag ingen. Blev sen vän med en. Hon och jag är i skolan varje dag bara vi, vi är...
Svar
6
· Visningar
1 374
Senast: Liten
·
Mat Ja som topic lyder typ.. Vilka hel/halvfabrikat köper ni där ni helt klart tycker det är slöseri att göra det själva istället? Tänker...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 980
Senast: Ninnurur
·
Hemmet Min toalett är lite missfärgad, försökt skrubba med alla möjliga toarengörare men inget hjälper särskilt bra. Har någon några bra knep...
2
Svar
38
· Visningar
3 338
Senast: Angel
·
IT & mobiler Jag fick en Google Nest förra julen och var väl först lite tveksam, tyckte det var ännu 'en sån där onödig grej' och 'bli avlyssnad...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 024
Senast: escodobe
·
Samhälle Tack för alla böcker, Tack för alfons!
Svar
6
· Visningar
381
Senast: MCP
·
Mat Vad finns på era ostbrickor, vilka ostar är era favoriter och vilka tillbehör är ett måste? Behöver inspiration! :)
2
Svar
27
· Visningar
1 653
Senast: Lightzone
·
Mat Jag önskar lite inspiration, ni som har fastedagar; vad äter ni under en dag?
2
Svar
27
· Visningar
2 548
Senast: Efwa
·
Hemmet - vilket föredrar ni när det gäller köksredskap? I snickarverkstan använder jag tacksamt alla elverktyg en kan tänka sig, men i köket...
2
Svar
30
· Visningar
905
Kropp & Själ Hej! Jag låg inlagd på sjukhuset i stort sett hela juni pga tarmsjukdomen ulcerös kolit. Slutade med att jag sattes på biologisk medicin...
Svar
7
· Visningar
1 242
Senast: Sazlight
·
IT & mobiler Skulle vilja köpa mina ca 10 favorit låtar att ha på mobilen men kan inte hitta någonstans att köpa dom på. Det verkar som om på dom...
Svar
0
· Visningar
415
Kropp & Själ Man tycker ju ofta att man ser bättre ut från ena sidan i profil. Vilken är eran bra sida? Lägg gärna in bilder på vardera sida...
2
Svar
25
· Visningar
6 162
Senast: Blimblom
·
IT & mobiler Behöver rådgivning hur jag ska göra med en gammal dator som jag släpat runt på sedan 15 år tillbaka. Den används inte längre men tänker...
Svar
12
· Visningar
1 086
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Är det någon som gjort det och lyckats bra? Jag skulle gärna göra det, men det står aldrig på fröpåsarna vad som krävs. Jag skulle vilja...
Svar
8
· Visningar
724
Senast: monster1
·
  • Låst
Samhälle Hoppas att det inte redan fanns en fortsättningstråd som jag har missat :) ! Det här läste jag nyss på aftonbladet, och blev lite...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
106 417
Senast: EmmaBovary
·
Hemmet Det dröjer länge innan jag får mail ibland. Nu är det sista mailet jag fått från i onsdags. Jag vet att det är skickat mail, av de som...
Svar
8
· Visningar
708
Senast: Rie
·
Kläder & Bli fin Tjipp! En har inte roligare än en gör sig under Covidsommar del 2, så jag tänkte putsa upp alla mina gamla smycken från tonåren och...
Svar
18
· Visningar
1 518
Senast: Flavor
·
Fritid Denna vintern behöver jag riktiga vinterkängor. Förra vintern genomled jag i gummistövlar med dubbla ullstrumpor och det gick med nöd...
Svar
14
· Visningar
1 126

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp